I
Gast
(Gelöschter Account)
Eigentlich woid i heit Naumittog de Werkstott ausmistn. Owa irgendwie gfreit mi des üwahaupt ned.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Eigentlich woid i heit Naumittog de Werkstott ausmistn. Owa irgendwie gfreit mi des üwahaupt ned.
morgn is eh a no a dog im oidn joah !!
I dua nua mitlesn. Bin jo laut da @Mitglied #538532 koa Landwirt
... wenig Zeitvon ihr les i zur zeit sowieso nix
.... und des lange telefonieren is eindeutig dei männl. Aderdes letzte wort haben wollen is mei weibliche ader
... daunn kau i glei den Liefervertrag mit da Molkerei kündigen, wenn die Busengröße ausschlaggebend is...bei dein Busen gehts um Milchwirtschaft, oda ?
Pfff... Ofenbankerl ... bei uns Bergbauern gehts ned so gmiatli zua im Winter wie bei de GroßgrundbesitzerHobs jo gwisst, dass i di damit hintan Ofabangl viera hoin kau
... wennst ned goar zu schweinisch bistDerf i mit Schweinderl a dabei sein?
Dua da nix au....i mog eh ka Müch....daunn kau i glei den Liefervertrag mit da Molkerei kündigen, wenn die Busengröße ausschlaggebend is...
... wenig Zeit
.... und des lange telefonieren is eindeutig dei männl. Ader
... daunn kau i glei den Liefervertrag mit da Molkerei kündigen, wenn die Busengröße ausschlaggebend is...
Pfff... Ofenbankerl ... bei uns Bergbauern gehts ned so gmiatli zua im Winter wie bei de Großgrundbesitzer
... wennst ned goar zu schweinisch bist
... wirst wohl mitn Müch trinken anfangen und a bisserl zur Absatzsteigerung beitragen!!!Dua da nix au....i mog eh ka Müch....
Phuu....wenn des von mir obhängt....da kann keiner leben davon... wirst wohl mitn Müch trinken anfangen und a bisserl zur Absatzsteigerung beitragen!!!
... den Liefervertrag???pffft, jetzt bist du a do ??
des fette wü i sehn...
... jaja... deine fleischlichen GelüstePhuu....wenn des von mir obhängt....da kann keiner leben davon
Dafür stärkt ich den Fleischabsatz
... wirst wohl mitn Müch trinken anfangen und a bisserl zur Absatzsteigerung beitragen!!!
... den Liefervertrag???
G'freit mi heut nimma, den außasuacha
und wann soll i di wieder stalken?.... und des lange telefonieren is eindeutig dei männl. Ader
Ohjaa....so a zartes Fleisch, scharf angebraten....und dann genüsslich vernaschen...... jaja... deine fleischlichen Gelüste
do hilfst owa nur die ruambauern, ned uns müchbauernI trink mein Kaffee a ohne Müli, owa dafia mit Zucka
afoch a büdl mochn, des geht scho !!
Wollen ah Lebendo hilfst owa nur die ruambauern, ned uns müchbauern
Aha!! Baust Ruam auch an?I trink mein Kaffee a ohne Müli, owa dafia mit Zucka