- Reaktionen
- 84.741
- Checks
- 7
Na eh... Wird schu männer gem, de vor dera net grausn würdnNajo gibts sicher welche die dann nachn motto leben besser widerlich als wieder nicht hahah
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Na eh... Wird schu männer gem, de vor dera net grausn würdnNajo gibts sicher welche die dann nachn motto leben besser widerlich als wieder nicht hahah
Meiner oder deiner?Schwester @Mitglied #473397 gibt's wos wo da Blutdruck Fach obageht?
I bin zwar pädagogin u konn dir nur sogn, dass wir unsere leit vü wossa trinkn lossn u svhaun, dass tägl. Bewegung mochn. U wenns nur 30min vorm tv am hometrainer huckn. Auf jedn foll regelmäßig zum internisten!Meiner
War ernst gemeint
Danke!I bin zwar pädagogin u konn dir nur sogn, dass wir unsere leit vü wossa trinkn lossn u svhaun, dass tägl. Bewegung mochn. U wenns nur 30min vorm tv am hometrainer huckn. Auf jedn foll regelmäßig zum internisten!
Ernährungstechnisch reagiern a einige guad... Oba des is hoit individuell.
Schwester @Mitglied #473397 gibt's wos wo da Blutdruck Fach obageht?
Schau in dein spintI muass a moi jammern: i hob de deppatste kollegin auf gottes erde. Mi wunderts net, dass ihr maunn sie nimma augreifti kinnts a net. I kriag schi brech- durchfoll, wenns im dienstzimmer huckt.
Schau in dein spint![]()
Vielen lieben Dank!Bluthochdruck
heilkraeuter.de
Hast Tabletten bekommen? Die ganzen natürlichen Mittel helfen halt nicht auf die schnelleSchwester @Mitglied #473397 gibt's wos wo da Blutdruck Fach obageht?
Morgen früh bin i beim ArztHast Tabletten bekommen? Die ganzen natürlichen Mittel helfen halt nicht auf die schnelle
U fois du vü energy u kaffee trinkst: bitte reduziern, des zeigs is goar net guad in großn mengen.Danke!
Es ist ein TeufelskreisU fois du vü energy u kaffee trinkst: bitte reduziern, des zeigs is goar net guad in großn mengen.![]()
Was ist denn passiert
Bist du Raucher? Dann wär's eine Durchblutungsstörung = Raucherbein. Hab ich auch, geht aber, seit ich Blutverduenner nehme.ich muss heute noch Rasen mähen... und meine Füße werden schon wieder immer öfter kalt......![]()