- Reaktionen
- 11.069
- Checks
- 19
ich überleg grad, ob ich mir a zweites Marmeladbrot aufstreichen soll. Hab ich noch an Hunger oder ned? Schwierige Frage.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Ja des scho...aber so a Marmaladbrot macht doch blos an Haufen Arbeitich überleg grad, ob ich mir a zweites Marmeladbrot aufstreichen soll. Hab ich noch an Hunger oder ned? Schwierige Frage.
zum Glück ist das Brot schon gebacken und die Marmelad aa scho fertig......;-)Ja des scho...aber so a Marmaladbrot macht doch blos an Haufen Arbeit
Ja sag des doch gleizum Glück ist das Brot schon gebacken und die Marmelad aa scho fertig......;-)
Brauchst quasi nur mehr die Kuh würgen dasd an Butter griagstzum Glück ist das Brot schon gebacken und die Marmelad aa scho fertig......;-)
A nicht butterwalgenBrauchst quasi nur mehr die Kuh würgen dasd an Butter griagst
Hob eh net in Hals gmantA nicht butterwalgen
Dutteln Euter sprichs ruhig ausHob eh net in Hals gmant
Hob docht des is eh klarDutteln Euter sprichs ruhig aus
Geil?Müde, matt, faul, gefräßig und arbeitsscheu...hob i wos vergessen ?
Immer aussa damit ....es werd eh viel zu wenig gwuiseltI hätt a schens Wuislbüd, glaubst ko ma des dem Thread zumuten @Mitglied #431736 ?
Ok, auf dei VerantwortungImmer aussa damit ....es werd eh viel zu wenig gwuiselt
I schau nimmaOk, auf dei Verantwortung
Und da wuiselst du ned? Wie schaut der Andere aus?Ok, auf dei Verantwortung
Des tut jo schau beim hinschaun weh - mir tuat jetzt ah die Hand wehOk, auf dei Verantwortung
Sorry, mach des heit is erste MalI schau nimma
Wieso geht da Spoiler auf wenn ma antwortet
Des is wuisln ohne WorteUnd da wuiselst du ned? Wie schaut der Andere aus?
Gute Besserung
Danke!Des tut jo schau beim hinschaun weh - mir tuat jetzt ah die Hand weh
Auf jeden Fall gute Besserung