- Reaktionen
- 59.861
- Checks
- 6
Wuseln ohne Worte is ned wuiseln gwuiselt werd mit ordentlich EinsatzDes is wuisln ohne Worte
Da andere griagt wsl an Haufn Göd dafia
Danke!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Wuseln ohne Worte is ned wuiseln gwuiselt werd mit ordentlich EinsatzDes is wuisln ohne Worte
Da andere griagt wsl an Haufn Göd dafia
Danke!
Do woas i jo gor net wo i anfangen soid...de Kompressionsstrümpf zwickn, mir tuat scho ois weh wei i net was wie i liegen soi, gscheitn Kaffee homs a kan, wos süßes griag i a net und betütln tuat mi a kanaWuseln ohne Worte is ned wuiseln gwuiselt werd mit ordentlich Einsatz
Ja habe die Ehre ....do gehört ja wos unternummaDo woas i jo gor net wo i anfangen soid...de Kompressionsstrümpf zwickn, mir tuat scho ois weh wei i net was wie i liegen soi, gscheitn Kaffee homs a kan, wos süßes griag i a net und betütln tuat mi a kana
Des woas fürs erste
Notschlachten wa a Erleichterung auf ganzer Linie, oba du mogst jo do kane LeichnJa habe die Ehre ....do gehört ja wos unternumma
Nix da .....Leichen wuseln nimmerNotschlachten wa a Erleichterung auf ganzer Linie, oba du mogst jo do kane Leichn
Hob i scho wieder was lerna kinnaIch glaube die Männer in meinem Leben hätten cool reagiert, ihr Bett/zeug gewaschen und
mich nie wieder angerufen...
Ein guter Tipp: Trotz aller Geilheit noch einmal aufs Clo gehen, dann kann man sich richtig fallen lassen, ohne zu pinkeln.
Wenn man in einem Forum liest und in einem anderen antwortet ... Sorry!Hob i scho wieder was lerna kinna
Danke ..keine weiteren FragenWenn man in einem Forum liest und in einem anderen antwortet ... Sorry!
I kamat ois retour und tat eich recht sekkiernNix da .....Leichen wuseln nimmer
Mia ham da doch nix tanI kamat ois retour und tat eich recht sekkiern
Aber dann kinnts fest weita wuislnMia ham da doch nix tan
Muass ma di wia ihn Hund vorm Bettgehn nu amoi ausselassn??Ich glaube die Männer in meinem Leben hätten cool reagiert, ihr Bett/zeug gewaschen und
mich nie wieder angerufen...
Ein guter Tipp: Trotz aller Geilheit noch einmal aufs Clo gehen, dann kann man sich richtig fallen lassen, ohne zu pinkeln.
Auf wos dass ma bei dem Weibsvolk no alles aufschaua muasMuass ma di wia in Hund vorm Bettgehn nu amoi ausselassn??
Klaweis brauch ma wirkli an Leitfaden, was??Auf wos dass ma bei dem Weibsvolk no alles aufschaua muas
Des bringt Nix ...de Handlungsweisen müssen ..stimmungs- und situatonsbedingt individuell angepasst saKlaweis brauch ma wirkli an Leitfaden, was??
Ah...du hast da offenbar scho mehr Gedanken gemacht ..Des bringt Nix ...de Handlungsweisen müssen ..stimmungs- und situatonsbedingt individuell angepasst sa
I hätt a sagen können...mach's wie du meinst, es konn eh nur falsch saAh...du hast da offenbar scho mehr Gedanken gemacht ..