- BeitrÀge
- 14.799
- Reaktionen
- 80.521
- Checks
- 14
...genau wenn ich jetz auf plus aussteigen will muss ich mir ein FernsehgerÀt kaufen...Du bist soooo negativ
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite ĂŒber den integrierten Safari-Browser.
...genau wenn ich jetz auf plus aussteigen will muss ich mir ein FernsehgerÀt kaufen...Du bist soooo negativ
jetzt bleibt da nix ĂŒbrig.....i hĂ€tt an zu verschenken...genau wenn ich jetz auf plus aussteigen will muss ich mir ein FernsehgerĂ€t kaufen...
Mozart war 5x mehr wert manni makes the world go roundVielleicht noch wia die Bertha drauf war
was is passiert das auf amol so unrund bist?Maaaaaaa.... verfickte weihnachtsfeiern......
Krampus...krampus...KRAAAAAMMMPPPUSSSSSSSS!!!!
Manner......Mozart war 5x mehr wert manni makes the world go round
19:40!!!!!!was is passiert das auf amol so unrund bist?
gottseidank bin i nit sĂŒchtigDie sucht is a schwein
GerneWia schauts aus ...brandaktuell....mit Fr....Feiertag.... @Mitglied #537833 @Mitglied #505578 @Mitglied #574796 @Mitglied #653932 ? Punsch-zeit warat Bei mir dringend not
Marie empfĂ€ngnis 8.dezember Ein fall fĂŒr die gis.....brandaktuell
Solange nicht ganz ko bist auch ok.obwohl sehr glÀubig, bin ich da woanders um meine EmpfÀngnis quasi zu empf..... ich bin halt woanders, ok?
btw: des Mitglied #431736 fehlt a no imma - jetzt werfi oba amoi an Köder aus ---->
Ja wos is den mit euch zwoa ? Ham ma a weng an Brand aktuell?Ja der ist verschwunden seit das FrÀulein Tschill kontakt aufgenommen hat Schau was angerichtet hast @Mitglied #489758
Koa Angst ...i trink etz nur no aus da Plastikeinweg......zwecks da Eu Verordnung warardsjo Mitglied #431736 , a wannst no imma a Gfrast bliem bist, wirst jetzn amoi g'flauscht
btw: daĂd net do warst, is ma jo allanich scho deswegen aufg'falln, weil mi beim gamsvögeln kana mehr z'sammpfiffn hat - des wari scho gar nimma g'wohnt
und wannst des nexte Mal wieda a Leergutretourtour anreiĂt, bitte ankĂŒndigen - dann waĂ ma glei daĂ des maximal a poar Wochn dauern kann
Hab i was versÀumt..?!Wie kummts denn auf des schmale Brett, dass i de @Jill_9020 dawetzen kannt?
Bei der ihren Tempo hĂ€tt i scho in Minute zwei Aung wia Sternspeiba und miasat mit mindestens an Seidel WeiĂbier und an Reindl Schweiners wiederbelebt wern
Du ned ...aber i anscheinendHab i was versÀumt..?!
Ja der ist verschwunden seit das FrÀulein Tschill kontakt aufgenommen hat Schau was angerichtet hast @Mitglied #489758
Glaub nicht der Meister cumt erst spÀterHab i was versÀumt..?!
I waĂ noch immer nit, wer verschwunden is und was i damit zan tan hobDu ned ...aber i anscheinend