- Reaktionen
- 22.346
- Checks
- 15
gessn werd was aufn tisch cumtEin fleischloser freitag also eigentlich fürn arsch .
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
gessn werd was aufn tisch cumtEin fleischloser freitag also eigentlich fürn arsch .
An wazan hob ich schon gebochn jetz noch an reindling zomm gedraht und eierkrenn....brandaktuellgessn werd was aufn tisch cumt
...i überleg grad noch ob reindling oda nusspotitznjetz noch an reindling zomm gedraht und eierkrenn....brandaktuell
Beides guat aber zum kaffee und ned zum schinken Ich ess meist nur schwarzbrot...i überleg grad noch ob reindling oda nusspotitzn
i hab mi auf mischbrot spezialisiertIch ess meist nur schwarzbrot
Wurschtbrot is a ned schlechti hab mi auf mischbrot spezialisiert
Alter sowie der pacman
Einstauben was schreibst der fürn schass.....brandaktuell noch bissl einscannen...
Grad ist er gewachsen und wird ABgetrieben und zwar händisch Anhang anzeigen 12432927
Ich hab a backuphast a Glück @Mitglied #505578 daßi net in da Nähe vom Lindwurm bin - da bleibat nix über! ratz fatz warat a weg - da kenni nix
...brandaktuell ..... wozu gibt's lieferservice...hast a Glück @Mitglied #505578 daßi net in da Nähe vom Lindwurm bin - da bleibat nix über! ratz fatz warat a weg - da kenni nix