- Reaktionen
- 84.739
- Checks
- 7
nur mimosn do... dir werd i mei album definitiv nie zangbitte tu uns das doch net an, was haben wir dir getan???
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
nur mimosn do... dir werd i mei album definitiv nie zangbitte tu uns das doch net an, was haben wir dir getan???
aha...welches Album denn)????in mei album *gg*
das ist so lieb von dir dankenur mimosn do... dir werd i mei album definitiv nie zang
Faszinierend. So einen Freund hab ich auch.Frag halt für ne Freundin von ner Freundin. ...komm, du bist doch kreativ
bitte mach a Video davonnu bessa... daunn huck i mi mit mein postrossoarsch drauf...
moch i da...oba zerst muass i meine markn leckn u mei radl aufblosn... *ächtz*bitte mach a Video davon
fürs blasen und lecken gibts doch eh genug Freiwillige do, des musst net selber machen...moch i da...oba zerst muass i meine markn leckn u mei radl aufblosn... *ächtz*
wenns gscheit werdn soi,moch i mas prinzipiell söbafürs blasen und lecken gibts doch eh genug Freiwillige do, des musst net selber machen...
is natürlich a klar, bei de ganzen Eseln dawenns gscheit werdn soi,moch i mas prinzipiell söba
wenns gscheit werdn soi,moch i mas prinzipiell söba
passt schu... den gresstn schupps i eh owiis natürlich a klar, bei de ganzen Eseln da
wannst Hilfe brauchst...passt schu... den gresstn schupps i eh owi
oida schwede... heit wirds echt stressig...in esel eliminiern, leckn, blosn und de vün briafmarknzumpferl augaffn...u fümen soit i a nu ...pfffffDAVON....möchte ich nun ich ein Video! Bist du so gelenkig?
momentan wengan leckn meiner muschi
iwöche erfoahrungen mit einschläfern vo eseln?wannst Hilfe brauchst...
da experimentieren wir einfachiwöche erfoahrungen mit einschläfern vo eseln?
mhnäm...obwoih...wenn i mi draufhuck is er a 100pro hida experimentieren wir einfach
na wir gehen lieber auf Nummer Sichermhnäm...obwoih...wenn i mi draufhuck is er a 100pro hi
kastriern geht a, oda??na wir gehen lieber auf Nummer Sicher