Privat Diverses Das schöne geheime Waldviertel!!!!!

Aber wenn wir uns ehrlich sind, wird es sowieso immer weniger damit, es traut sich ja keiner mehr was zu trinken,
wenn ich da 10 Jahre zurück denke, da wars noch etwas anders, da war ich auch noch jung :p

Jaja, damals...

...ich erinnere mich noch an Dialoge im Freundeskreis wie "Du host 2 Bier weniga gsuffn wia I, du foahst heite ham"...

Ja oder: setzts mi ins Auto i fia eich ham, bei uns war es früher leichter mit dem trinken, da noch weit weniger Polizei unterwegs war,
aber heute, vergeht kaum ein Tag wo sie nicht irgendwo stehen und Kontrolle machen

wos, wenn ma wirklich ehrlich san, eh gscheida is. Die Anzoih aun bauernbuam die in der fettn ihr auto gengang Bam stöhn is bei uns drastisch gsunkn.

Na bei uns scho a a bissl owa imma nu genug, owa des bringma nie zaum das des auf 0 geht, egal ob bei uns oda wo aundas,
der wos saufa wü sauft sowieso und foat a daun nu

früher is gsofa woan und graft woan, daun is ma wida beinauda gstaundn und hot wida gsofa mit anaund,
heit is so, waunst nua a stroafst steht glei de Polizei do und wauns gaunz bled hea geht folgend des Gricht
de gaunze Wöd is nua mehr auf ozockarei aus

früher is gsofa woan und graft woan, daun is ma wida beinauda gstaundn und hot wida gsofa mit anaund,

Stimmt, oba ma warad bei ana Raferei friara nie auf die Idee kumma auf jemaumenden eintretn der scho am Boden liegt, und scho goa ned aufn Kopf...

Do host a recht, owa des san nur gewisse Personen, wü owa do ned drüber reden sunst hasts glei wida: I bin Au............feindlich

des hot bei uns in einigen Regionen stoak zua gnuma, :mauer:

grias eich i muas mi a wieder amoal mödn:
ich habe bis vor 38 j.gesoffen (hätte damit ein mühlrad antreiben können)war eine schöne zeit,trink e seit dem zp.
keinen tropfen und lebe noch :hahaha:solltet ihr mal ein pr.taxi brauchen ich bin hier.
gruss hans bez.melk:winke:

Vor 2 Monat wor i da 97igste von 107 auf den Wochenend den wos in Zettl gnuma hom.... i hob a glück ba mir wor er vor 4,5Johr scho einmoi bam trickern..... und wei i in de 5 Johr bin is glei strof und de Zeit glei doppet grechnt worn... und wia i strof griagt hob hob i glei orufa miasen.... i hob erna gsagt das i mei strof erst zohl won i in Deckel wieder hob... hoda mi gfrogt warum.... hab i erm gsagt won i in der Zeit bis in griag stirb hobi umasunst zoht no do brauchin jo nocher nima 8 Monat hob i nu:hahaha:

Wie überall gibts Ausnahmen, du scheinst eine davon zu sein;)

Des glaubst DU vielleicht. Die Genetik kann man nicht verleugnen. Wenn irgendwo ein unabgesperrtes Auto mit teurer Soundanlage oder Wertsachen auf dem Beifahrersitz steht, fangen meine Hände ganz von alleine nervös zum Zucken an.
Und wenn es wo Jogginghosen in Tschuschenlila und vergoldete Panzerketterl im Sonderangebot gibt muss man mich mit Schiffstauen daheim festzurren....

weil ich ein zärtliches Mädchen bin ;)

Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Bei uns gibt es viele zärtliche Mädchen und das ist auch gut so, passt zu den vielen anderen Sachen was das W4 bieten kann

Seit ich Titti habe in AVA steigt die Besucherzahl Minütlich da sieht man welche Deppen wir Männer sind.
:hmm:

kann ich mir vorstellen! man:down: denkt nicht oft mit verstand :mrgreen:
(aber frauen oft auch nicht ;))

Zurück
Oben