Privat Diverses Das schöne geheime Waldviertel!!!!!

jo und do wara ned da anzige, owa des wa sicha des dorfgespräch fan joa

won i de Nochbor war a kolts Bier und a Gsechts ols onder is ma wurscht mehr brauchst net daham hom
dafür bring i die in gonzen Tog zum locher :hmm:

schauts euch des on gehts beim einsamer62 eine und gehts auf Album is des Flaschl la oder net Silirius i glaub des wird mei neiche Nochborin:hurra:

fertig mit da Hockn schreibt´s do net so grauslich (Schiasn usw)... an so an schein Tog
i hob heut mehr erstes Treffen vielleicht des johr mein ersten s.. wons wos wird gibts Sekt für alle
:hurra:
Wos is los is nix worn weust heite gor soa Brotscherm bist
;)

wonst nur in Wundn einigreifa konnst es gibt kann Sekt sie hot gsogt ban negstn treffen vielleicht i sche.. drauf i kaf ma ane.... ster mi heut nima i muaß heut nu auf wos schöns denka das i guat schloffa ko:wache:

in Ollnsteig gibts a gurte Fleischknödln de konnst sunst wo surcher wirst das net griang gibts eigendlich de Disco nu :hmm:

aber jetzt drehens ja eh die fortsetzung von "braunschweig",
ich liebe diese serie und daher das waldviertl, g
fahr mal nach "eisgarn" und überzeug mich selbst davon,

Jaja, saufm kima a im W4, nua is des in ana großn stodt anfocha, do haust de in a öffi eine und foast ham, bei uns host do ka schauns

Ojo da Zwetschkglasl Heimbringadienst san e iwaroi untawegs,und de wos mehr ananüm hom woin gibts unauffällige Fahrzeuge:hurra:

Aber wenn wir uns ehrlich sind, wird es sowieso immer weniger damit, es traut sich ja keiner mehr was zu trinken,
wenn ich da 10 Jahre zurück denke, da wars noch etwas anders, da war ich auch noch jung :p

ich habe fürher auch gesoffen dass es ein mühlrad antreiben würde,
trinke aber jetzt seit 12 jahren keinen alk mehr
und ich vermisse den alk überhaupt nicht,

Wie inWean khaklt hob des wor 88-93 do woma amoi Saufa das mas Auto nextn Tog nimma gfundn hom. Do homa scho glaubt se homs uns gfladat owa daweu homas beim Noschmorkt bei de Standln hibei ghobt. Des woa a Hetz . :hahaha:

Zurück
Oben