- Reaktionen
- 59.951
- Checks
- 6
Eben .....beianander wia a ausgstraufta Haring .....mir brauchst sowas ned schaffaahjo... du bist jo so a zniachtl hob i glesen... versteh i dass du des ned kannst
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Eben .....beianander wia a ausgstraufta Haring .....mir brauchst sowas ned schaffaahjo... du bist jo so a zniachtl hob i glesen... versteh i dass du des ned kannst
Hast wieder kein Holz nachgelegt? Auf nix ist Verlass hieri wü jo nix sagen, ABER es is arschkoit doherin
wieso legt kana noch
Diskutieren Diskutieren, Diskutieren, vom schnattern wird nicht warmahjo... du bist jo so a zniachtl hob i glesen... versteh i dass du des ned kannst
Pssssst.....ned stören sie haut grad HolzDiskutieren Diskutieren, Diskutieren, vom schnattern wird nicht warm
Gefahr, die Haut Dir noch das 3. Bein abPssssst.....ned stören sie haut grad Holz
da kuschel ich schoni kuschel mi jetz aufs ofenbankl, des nebenbei erwähnt wieder sche woam is, und schau de schneeflokal bwim tanzen zua
da kuschel ich schon
darfst dich eh her setzen ich wart schon seit gestern abend auf eine Massageund da sagst nix
i kann aber nur eine art der massage aber wennst mit der zufrieden bist, gerneich wart schon seit gestern abend auf eine Massage
ich rede von einer RÜCKENMASSAGEi kann aber nur eine art der massage aber wennst mit der zufrieden bist, gerne
jo du, oba i nedich rede von einer RÜCKENMASSAGE
ich weiß aber das ist hier eine anständige Eselshütte oder @Mitglied #431736?jo du, oba i ned
daun geh i wieder. anständig und i paßt ned zammich weiß aber das ist hier eine anständige Eselshütte oder @Mitglied #431736?
Solang i ned zuaschaua muas is mir des relativ wuarschtich weiß aber das ist hier eine anständige Eselshütte oder @Mitglied #431736?
pech... jetz leg i mi draufda kuschel ich schon
mit Esel, Katze und Ogerpech... jetz leg i mi drauf
spü ma bremer stadt musikanten?
du kannst bleiben, da Esel schaut eh wegdaun geh i wieder. anständig und i paßt ned zamm
ma kanns ja mit da rückenmassage versuchen. aber die wege des herrn und meiner hände sind unergründlichdu kannst bleiben, da Esel schaut eh weg
mach malma kanns ja mit da rückenmassage versuchen. aber die wege des herrn und meiner hände sind unergründlich