O
Gast
(Gelöschter Account)
schultern wia a forelleahjo... du bist jo so a zniachtl hob i glesen... versteh i dass du des ned kannst
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
schultern wia a forelleahjo... du bist jo so a zniachtl hob i glesen... versteh i dass du des ned kannst
pass auf sie hod scharfe zähnema kanns ja mit da rückenmassage versuchen. aber die wege des herrn und meiner hände sind unergründlich
net vorwarnenpass auf sie hod scharfe zähne
Rischtischdu kannst bleiben, da Esel schaut eh weg
jetzt wär a Löwin ah da - @Mitglied #391811pech... jetz leg i mi drauf
spü ma bremer stadt musikanten?
Wo werd i denn jetzt wieder eingespannt? Is das eh nix unanständiges? Sowas mach i nämlich ned!jetzt wär a Löwin ah da - @Mitglied #391811
wir spielen nur die Bremer Stadtmusikanten nach und kuscheln auf der Esels OfenbankWo werd i denn jetzt wieder eingespannt? Is das eh nix unanständiges? Sowas mach i nämlich ned!
Okay. I wär gern oben!wir spielen nur die Bremer Stadtmusikanten nach und kuscheln auf der Esels Ofenbank
und die Gadse @Mitglied #434047 ist ganz untenOkay. I wär gern oben!
Satzungsgemäß Deine Aufgabehobds es olle nix zum hakkeln??
und i in da mittn, hossaund die Gadse @Mitglied #434047 ist ganz unten
sicher netund i in da mittn, hossa
wos redsn du do mitsicher net
ich bin ja dabei - im Gegensatz zu dirwos redsn du do mit
bei wos????ich bin ja dabei - im Gegensatz zu dir
Stimmt, mir hat vor fünf Minuten jemand erzählt, selbst wenn er dabei ist, ist er nicht dabei, sei schon in der Schule so gewesenich bin ja dabei - im Gegensatz zu dir
pech... jetz leg i mi drauf
spü ma bremer stadt musikanten?
das dapock i schound die Gadse @Mitglied #434047 ist ganz unten