- Reaktionen
- 39.319
- Checks
- 28
I fiacht mi vor goar nixi hob ma denkt, Du host koa Angst vor da Flintn?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
I fiacht mi vor goar nixi hob ma denkt, Du host koa Angst vor da Flintn?
gehn's junger mann, könnt'ns ma des klandruckte do vorlesen?blos die älteren Herrschaften ...i konns so no lesen
auch ned wenn der Mann mit den Wurschtfingern zur Massage kommt?I fiacht mi vor goar nix
sorry ober des woar so schoarf...da werd i rot beim Vorlesengehn's junger mann, könnt'ns ma des klandruckte do vorlesen?
So lange es fähige Wurschtfinger sanauch ned wenn der Mann mit den Wurschtfingern zur Massage kommt?
Für a Gänsehaut langts allemalSo lange es fähige Wurschtfinger san
oida is kann aufgfoin dass de @Mitglied #250294 auf mir draufglegen is???Gadse @Mitglied #434047 schleicht herum
mah schudigungoida is kann aufgfoin dass de @Mitglied #250294 auf mir draufglegen is???
da liegt ma moi ruhig und stad und brav umdaum und dann kumanst, haun se auf die drauf und gebens ses nu hart a
und fütterungszeit warad a...Gadse @Mitglied #434047 schleicht herum
des hod ma davon wauma moi sein schlapfn hoitmah schudigung
hast vielleicht des IA IA gehört, weil ich dem Esel @Mitglied #431736 auf den Schwanz gestiegen bin????und fütterungszeit warad a...
owa irgendwer hod do so umdum gschrian wie a deppada
griag i jetz streicheleinheiten?
griag i jetz streicheleinheiten?
nöhast vielleicht des IA IA gehört, weil ich dem Esel @Mitglied #431736 auf den Schwanz gestiegen bin????
du könntest ja auch einfach die Mäuse fangen, die hier rumlaufen
als Deko machst dich eh ah guatnö
bin jo ned da negg.. ähh hm...
i bin afoch nur zum raum verschönern
scho goials Deko machst dich eh ah guat
in dei nähe kumm i a nimmaauf den Schwanz gestiegen