U
Gast
(Gelöschter Account)
Watscht Du meinen Toni, watschelst Du alleinefür dich gibts a paar Watschen zum Bier dazu
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Watscht Du meinen Toni, watschelst Du alleinefür dich gibts a paar Watschen zum Bier dazu
dein Toni??? seit wann ist denn da @Mitglied #400301 eigentlich hetero????Watscht Du meinen Toni, watschelst Du alleine
Seit er Dir begegnetedein Toni??? seit wann ist denn da @Mitglied #400301 eigentlich hetero????
dein Toni??? seit wann ist denn da @Mitglied #400301 eigentlich hetero????
@Mitglied #370321 du bekehrst jtz scho de männerSeit er Dir begegnete
nönö, ich bin ja dem @Mitglied #400301 noch nie in echt begegnet - zu seinem Glück@Mitglied #370321 du bekehrst jtz scho de männer
bratl überfällig?nönö, ich bin ja dem @Mitglied #400301 noch nie in echt begegnet - zu seinem Glück
hab ich dir eh gestern öffentlich geschriebenDrohungen bitte melden
er is ja scho alt und zachbratl überfällig?
fleischknedl?er is ja scho alt und zach
Fischmehl gangad grod nofleischknedl?
gadsenfutter?
jetz wo du's sagst... a gscheits bratl mit knedl und kraut wa wieda moi guad
Des sagst doch bloss, weilst nur nu drei Zähnd hast. 2 oben und oan unten.er is ja scho alt und zach
Und Du moch gusch, sonst kriegst an oxi. Mitsamt seine 13x3.uhh… da rotzt wer in de Runde
übertreibst du ned grad a bissl?Und Du moch gusch, sonst kriegst an oxi. Mitsamt seine 13x3.
Moanst, er bscheisst beim Messen?übertreibst du ned grad a bissl?
glaubst erm du was?Moanst, er bscheisst beim Messen?