Privat Diverses Die Most4tler Mischung

Schmäh ohne. Des Ausmaß is a noch nie dagewesenes Ereignis. Wos i die letztn 2 Tog gsegn hob wü i bitte nimma segn.

Wenn amoi bei an Haus aus de Fenster des Wossa aussa schießt und des gaunze Hab und Gut glei mit rinnt. Und daun de Gsichter vo de Besitzer. Do kunnst mit blärn.
Sovü zu mein momentanen Zuastaund.
Und es wird morgen weiter gehen.

Schmäh ohne. Des Ausmaß is a noch nie dagewesenes Ereignis. Wos i die letztn 2 Tog gsegn hob wü i bitte nimma segn.

Wenn amoi bei an Haus aus de Fenster des Wossa aussa schießt und des gaunze Hab und Gut glei mit rinnt. Und daun de Gsichter vo de Besitzer. Do kunnst mit blärn.
:zweisam: :zweisam: :zweisam:

Ich war mit meiner Mutter in Passau, ein Jahr nach dem dortigen Hochwasser. Da gibt's ein Foto wo meine Mutter drauf ist. Und 1,5 Meter über ihr ist die Hochwassermarke zu sehen. Dabei standen wir da relativ weit weg vom Ufer und schon erhöht in der Stadt. Die Geschäfte waren alle hinüber.
Unvorstellbar wie es einem da geht wenn man zuschaut wie das Wasser höher und höher steigt 😥😥

Zuletzt bearbeitet:
I hob Leute mit Koffer in meiner Frontladerschaufel aus ihren Häusern gefahren. A poar moi is ma söwa ziemlich da Oarsch gangen. Wennst moi durch über 1m tiefes Wossa fohrst wird laungsaum kritisch.

I hoff nur das meine Scherze ned folsch verstanden wern, über diese Ausmaße hob i gor nix gwußt

Zurück
Oben