- Reaktionen
- 84.203
- Checks
- 72
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Ganz verschiedenWiavü Liter hobt ihr do draußn ghobt?
Ma siagt da Petrus is a olta Mau, der is mit da Wettermocharei scho total überfordert.Ganz verschieden
Bei mia woarns zwischen 200-250
Oft grod a Stickl weida wars fost des doppelte
Samma froh drüber. Hot des scho greicht wos bei mir kumman is!Owa jetzt wiss wo die großn Niederschläge worn. Sie worn im Norden, ned bei uns im Süden auch, hob glei gwußt das ihre Prognose ned stimmen kann
Wor bei mir a so. Gestern Vurmittog is gaunz schnö gaunz vü worn. Do wor's kritisch. Oba daun hot's Gsd zum Regnan aufghert.Do san unsere 75 Liter seit Donnerstag Früh grod verträglich gwesn und die 51 davor am Montag hot's eh scho aufgenommen ghabt. Owa am Freitag hot ma scho gsehn das mehr grengt hot ols wos da Boden aufnehmen konnte
Kritisch woas bei uns ned, owa die Bäche ham scho mehr Wossa gführt wia normal die RaabSamma froh drüber. Hot des scho greicht wos bei mir kumman is!
Wor bei mir a so. Gestern Vurmittog is gaunz schnö gaunz vü worn. Do wor's kritisch. Oba daun hot's Gsd zum Regnan aufghert.
Bei mir söbst wor's Gsd ned kritisch. Oba mia haum do so a klans Scheißal Rinnsal, des is 3/4 vom Johr trocken. Oba durt kummt des gaunze Wossa vom oberen Urt eini. Und auf amoi host an Fluss.Kritisch woas bei uns ned, owa die Bäche ham scho mehr Wossa gführt wia normal die Raab
Des is owa normal, wir a Gräben wo ma glaubt fir wos die eigentlich san und so wia s jetzt wor siagt ma s dann fir wosBei mir söbst wor's Gsd ned kritisch. Oba mia haum do so a klans Scheißal Rinnsal, des is 3/4 vom Johr trocken. Oba durt kummt des gaunze Wossa vom oberen Urt eini. Und auf amoi host an Fluss.
Bis jetzt 450l. Und es schütt.Wiavü Liter hobt ihr do draußn ghobt?
Denk du host mit dein Regentanz übertriebenBis jetzt 450l. Und es schütt.
Kunn sei.Denk du host mit dein Regentanz übertrieben
Ich habe ein total unkompliziertes PowidlrezeptPowidl mach ich eh keins mehr. 1x hat mir gereicht. Dabei mag ichs so gerne
Powidl hat auch noch eine andere Bedeutung. Mir ist alles PowidlIch habe ein total unkompliziertes Powidlrezept
Jetzt host an SalotKunn sei.
Bitte darumIch habe ein total unkompliziertes Powidlrezept
Aber woher das kommt - da frag ich mal GooglePowidl hat auch noch eine andere Bedeutung. Mir ist alles Powidl