- Reaktionen
- 84.470
- Checks
- 8
jo duuuu....du bist a bifkieOiso, ich mach des aber echt gern ^^
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
jo duuuu....du bist a bifkieOiso, ich mach des aber echt gern ^^
Wos is a bifkie???jo duuuu....du bist a bifkie
hob grod des söbe docht...olles muschischlecker,nur i bi vo sexuelle lulus umgem
oooh....du glückskind!!!Jo, i hob grod nochdenkt und bin zu dem Schluss kemma, dass i in meine Beziehungen nur 1/4 Schleckermäulchen ghobt hob. Und des 1/4 hob i daun gheirat
mahe,a deitscher!!Wos is a bifkie???
Ach, a Piefke?mahe,a deitscher!!
Piefke war ein deutscher ?Leutnant? Der jedenfalls bei der deutschen Militärmusik (glaub ich halt)Staubsführer war und für seine zackige flotte Art bekannt war. Deswegn sads es Deitschn ba uns Ösis de bifke, oda de KrautschädlnWos is a bifkie???
olles des söbeAch, a Piefke?
Hey, i bin a Bayer, Piefke san nur de Preißn....
@Mitglied #473397 ich glaube du musst deine 1/3 Theorie revidieren hier gibts nur Spezialisten
Ah, a Bayer, sog des do glei... des is meines Wissens jo eh em oans va de Viertln va OberösterreichAch, a Piefke?
Hey, i bin a Bayer, Piefke san nur de Preißn....
Piefke war ein deutscher ?Leutnant? Der jedenfalls bei der deutschen Militärmusik (glaub ich halt)Staubsführer war und für seine zackige flotte Art bekannt war. Deswegn sads es Deitschn ba uns Ösis de bifke, oda de Krautschädln
olles des söbe
Österreich war früher moi a bayerische Kolonie, aber passt scho ^^Ah, a Bayer, sog des do glei... des is meines Wissens jo eh em oans va de Viertln va Oberösterreich
sei net deppert....so weit kimmts nu,dass ma de adoptierenAh, a Bayer, sog des do glei... des is meines Wissens jo eh em oans va de Viertln va Oberösterreich
hpst grod gmocht!!Pfff... von wegen.... I sog ja a ned Schluchenscheißer zu eich
Nana.... I hob nur eine hypothetische Möglichkeit aufzoagt ^^hpst grod gmocht!!
aso...des gehtNana.... I hob nur eine hypothetische Möglichkeit aufzoagt ^^
Dann wär das ja geklärt ^^aso...des geht
1. I woaß jz nd wos a Schluchenscheißer is.Pfff... von wegen.... I sog ja a ned Schluchenscheißer zu eich
Österreich war früher moi a bayerische Kolonie, aber passt scho ^^
1. so nennan de deitschn uns ösis1. I woaß jz nd wos a Schluchenscheißer is.
2. Bayern hot doch zur großen K.u.K. Monarchie gheart
Wos und do kinn mas nd aus unsan Forum außihaun? Des gheart jo doch ois Verstoß gmödt1. so nennan de deitschn uns ösis