N
Gast
(Gelöschter Account)
Was nu wenigerso ungefähr
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Was nu wenigerso ungefähr
scho wieda lang her dast an Schwanz glutscht host goi ..
i versteh di...![]()
na, i wuit nua a guads Büd obgebnWas nu weniger
Vermutlich öfters ois bei dirDu pfeiferle ... wie schauts denn bei dir aus?
![]()
Des san ma e de liebsten.. schwerst seriööös...na, i wuit nua a guads Büd obgebn
gfreit mi dass du des so siagstDes san ma e de liebsten.. schwerst seriööös...![]()
Gfreit mi a.. bsundas.gfreit mi dass du des so siagst
Gengan Nummern a??
Ich vermute auch daa du öfters Schwänze lutscht als ichVermutlich öfters ois bei dir![]()
Natürlich...Gengan Nummern a??
Naaaaaaa schau...Ich vermute auch daa du öfters Schwänze lutscht als ich![]()
Naaaaaaa schau...
I ha Recht.
Wieso jetzt ... i ha nur vm Zeit .. am Nachmittag geht's weiter nach Vorarlberg.Na daun gfrei i mi scho aufn 13.![]()
![]()
![]()
![]()
Wieso jetzt ... i ha nur vm Zeit .. am Nachmittag geht's weiter nach Vorarlberg.
Na i hoff scho das i net deppat und observiert in da Gegend umanandasteh.Des is mir jo egal wie du de Spritztour planst... hauptsoch du kimmst vorbei und i kim a...![]()
Na i hoff scho das i net deppat und observiert in da Gegend umanandasteh.
Deppat.Nix do... würd i nie mochn.
Außer du übersiagst mi... musst hoid guad am Bodn schaun und aufpassn dast ned auf mi draufsteigst.![]()
Deppat. Da @Mitglied #307733 hat mi agfundn.
Im sitzen gleicht sich ois aus!!Du bist eh so groß, di kann ma ned übersegn... oba bei so Zwergn wia mi, kann das scho gschehn.![]()
Vorgekostet.Hab i a befürchtet....