N
Gast
(Gelöschter Account)
Was nu wenigerso ungefähr
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Was nu wenigerso ungefähr
Du pfeiferle ... wie schauts denn bei dir aus?scho wieda lang her dast an Schwanz glutscht host goi ..
i versteh di...
na, i wuit nua a guads Büd obgebnWas nu weniger
Vermutlich öfters ois bei dirDu pfeiferle ... wie schauts denn bei dir aus?
Des san ma e de liebsten.. schwerst seriööös...na, i wuit nua a guads Büd obgebn
gfreit mi dass du des so siagstDes san ma e de liebsten.. schwerst seriööös...
Gfreit mi a.. bsundas.gfreit mi dass du des so siagst
Gengan Nummern a??@Mitglied #307733 was is ..
i wart auf Namen ..
Ich vermute auch daa du öfters Schwänze lutscht als ichVermutlich öfters ois bei dir
Natürlich...Gengan Nummern a??
Naaaaaaa schau...Ich vermute auch daa du öfters Schwänze lutscht als ich
Naaaaaaa schau...
I ha Recht.
Wieso jetzt ... i ha nur vm Zeit .. am Nachmittag geht's weiter nach Vorarlberg.Na daun gfrei i mi scho aufn 13.
Wieso jetzt ... i ha nur vm Zeit .. am Nachmittag geht's weiter nach Vorarlberg.
Na i hoff scho das i net deppat und observiert in da Gegend umanandasteh.Des is mir jo egal wie du de Spritztour planst... hauptsoch du kimmst vorbei und i kim a...
Na i hoff scho das i net deppat und observiert in da Gegend umanandasteh.
Deppat. Da @Mitglied #307733 hat mi a gfundn.Nix do... würd i nie mochn.
Außer du übersiagst mi... musst hoid guad am Bodn schaun und aufpassn dast ned auf mi draufsteigst.
Deppat. Da @Mitglied #307733 hat mi agfundn.
Im sitzen gleicht sich ois aus!!Du bist eh so groß, di kann ma ned übersegn... oba bei so Zwergn wia mi, kann das scho gschehn.
Vorgekostet.Hab i a befürchtet....