- Reaktionen
- 25.823
- Checks
- 19
Stimmt. Und i ois Vollschlanker, dem wird a bissl heiß noch 45 min Dauerlauf ohne PauseWarst laufen
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Stimmt. Und i ois Vollschlanker, dem wird a bissl heiß noch 45 min Dauerlauf ohne PauseWarst laufen
Hast du eine Ahnung...eini ins Auto und Richtung Wien fahren und dann das Fenster auf und immer der Nase nach....wirst sehn, ich find dichBist ja weit genug weg
Boahh cool ich zieh denStimmt. Und i ois Vollschlanker, dem wird a bissl heiß noch 45 min Dauerlauf ohne Pause
WoooooooW! Respekt!Stimmt. Und i ois Vollschlanker, dem wird a bissl heiß noch 45 min Dauerlauf ohne Pause
I muas, des mocha. Haum ma de ärzte gsogt. Sche langsam wird de Kondi besser mit 100kgWoooooooW! Respekt!
Mir warat noch 10 Minuten des Kühlwasser ausgegangen und noch 11 wäre Game over gewesen
Des wird scho!I muas, des mocha. Haum ma de ärzte gsogt. Sche langsam wird de Kondi besser mit 100kg
Aber leichter werd i deswegn a ned
Mich mal strategisch platzierenLungenbraten
Hupfts eine zu mir ins Auto....wir finden den WegMich mal strategisch platzieren
Halte durchI muas, des mocha. Haum ma de ärzte gsogt. Sche langsam wird de Kondi besser mit 100kg
I steig ned zu fremde ins AutoHupfts eine zu mir ins Auto....wir finden den Weg
100 kg na des gibt’s nedI muas, des mocha. Haum ma de ärzte gsogt. Sche langsam wird de Kondi besser mit 100kg
HosnscheissaI steig ned zu fremde ins Auto
TypischHosnscheissa
Daun fohrt hoid nur dei Frau mit....wer ned wü, der hod scho ghobt
Wo ist das Fleisch ?
Mogst schaun wo de san100 kg na des gibt’s ned
Wo host de versteckt
ZeigMogst schaun wo de san
Zeig ))Mogst schaun wo de san
De zag i nur Aug in Aug her