- Reaktionen
- 3.324
Bei uns auch.....Bei uns geht's voi zua.....
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Bei uns auch.....Bei uns geht's voi zua.....
Sorry.....hab mich verlesen ....meinte es zieht voll zu ....daweil nur leichter Wind, paar Regentropfen.....Bei uns auch.....
Sei froh....i hab schon Angst vor den nächsten WochenSorry.....hab mich verlesen ....meinte es zieht voll zu ....daweil nur leichter Wind, paar Regentropfen.....
Warum?Sei froh....i hab schon Angst vor den nächsten Wochen
Ah ned schlechtI sogs eich.....i bin a urndliches Wiaschtl
Do hob i jetzt a 2 Wochen Urlaub und i checks erst, ois ma mei Chefin heit schreibt
Naja Urlaubsvertretung...sicher viel ArbeitWarum?
StimmtAh ned schlecht
Auf olle Fälle besser wie anders rum
Das'd glaubst du hast Urlaub und sie ruft an, dass'd arbeiten kumma derfst
I wü a....I sogs eich.....i bin a urndliches Wiaschtl
Do hob i jetzt a 2 Wochen Urlaub und i checks erst, ois ma mei Chefin heit schreibt
Owa geh,des wird scho!Naja Urlaubsvertretung...sicher viel Arbeit
Okay passt, i check des....pass auf....wir mochn des so....i kum bei dir vorbei, du hupft in mei Toschn eini und so vaschwind ma wieder....daham pock ma olle zaum und ab geht's in de Steiermark zum Urlaub machenI wü a....
Dann kommst bei mir auch gleich vorbei bitteOkay passt, i check des....pass auf....wir mochn des so....i kum bei dir vorbei, du hupft in mei Toschn eini und so vaschwind ma wieder....daham pock ma olle zaum und ab geht's in de Steiermark zum Urlaub machen
Ob mei Toschn groß gnua is?Dann kommst bei mir auch gleich vorbei bitte
I hob nu ka Frau mit ana klan Toschn gsegn!Ob mei Toschn groß gnua is?
Also ich weiss nicht. Ich mag alle Beilagen zum Schnitzel. Hauptsache das Schnitzel ist gut. Und ohne "tunke"An chinesenschotter vertrag ich leida nicht mehr!
Schnitzl gehört mit preislbeeren und erdäpfesolot
Daun warat i de ersteI hob nu ka Frau mit ana klan Toschn gsegn!
Es wurde einmal behauptet die schwarzen löcher die ganze Galaxien einsaugen sind nur weggeworfene HandtaschenDaun warat i de erste
Ich auch.....Hauptsache a SurschnitzerlAlso ich weiss nicht. Ich mag alle Beilagen zum Schnitzel. Hauptsache das Schnitzel ist gut. Und ohne "tunke"