- Reaktionen
- 26.538
- Checks
- 19
I hätt an kilo Schokobananen als BruchwareMah jetzt hätte ich an gusta auf de kirschen![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
I hätt an kilo Schokobananen als BruchwareMah jetzt hätte ich an gusta auf de kirschen![]()
Wenn i net so oid warad kunnt i mi grod vagugn in di!![]()
Wer weis wielange die es nu gibtDo schick i nua meine Leit hin, selba woar i nu nie dort![]()
Ich hab mal 5 schachteln mit je so 30-40schwedenbomben,ausschuss aus guntramsdorf mitgenommen!I hätt an kilo Schokobananen als Bruchware![]()
I lieg schon und warte auf den ersten TraumI glaub i wia heit ned oid![]()
Na ehrlich ! De warad mei kragnweite gewesen!
Und alle gegessen oder dann die Hälfte gekübelt?Ich hab mal 5 schachteln mit je so 30-40schwedenbomben,ausschuss aus guntramsdorf mitgenommen!
Echtes schnäppchen solche fabriksverkäufe
TopI lieg schon und warte auf den ersten Traum
Na dann schwing die PfanneNa ehrlich ! De warad mei kragnweite gewesen!![]()
Lebensmittel werdn net verschwendet!Und alle gegessen oder dann die Hälfte gekübelt?
Schokobananevl nu an Schokobananenhase.
Uii wird mir grad schlecht, mal zur Abwechslung weiße Mozartkugeln bruch verkosten.![]()
Na da wird heute wer lange lästig sein bei dem zuckerschockSchokobananevl nu an Schokobananenhase.
Uii wird mir grad schlecht, mal zur Abwechslung weiße Mozartkugeln bruch verkosten.![]()
Alter! Des kunt meiTochter sein!! Adoptieren jo mehr scho netNa dann schwing die Pfanne![]()
Eh ned. Woar nua a Gedankenspiel,Owa du bist jo koa Siassa![]()
Guad das i mi do zurück hoidn kann.... erfolgreich nix verkostet...Schokobananevl nu an Schokobananenhase.
Eh ned. Woar nua a Gedankenspiel,hob ma stattdessen grad drei Brot mit Leberaufstrich reingezogen.
Frisches Bauernbrot und Leberaufstrich vo an Bauern ausn Ort. Is des wos guats![]()
Da weis man was man hatEh ned. Woar nua a Gedankenspiel,hob ma stattdessen grad drei Brot mit Leberaufstrich reingezogen.
Frisches Bauernbrot und Leberaufstrich vo an Bauern ausn Ort. Is des wos guats![]()