- Reaktionen
- 151.340
- Checks
- 96
vazähl i da ois beim Stammiähmm i bin jetzt oba a Wissbegierig
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
vazähl i da ois beim Stammiähmm i bin jetzt oba a Wissbegierig
wos mochst denn so wos host jo a Autoso, i hob die ersten 15 km am Fohrradl überlebt ....oba meine Oberschenkal, jössas tun de weh
Heimtrainer oder outdoor?so, i hob die ersten 15 km am Fohrradl überlebt ....oba meine Oberschenkal, jössas tun de weh
ElektroradlHeimtrainer oder outdoor?
mir geht des Parkplotz suchen so auf de Nervenwos mochst denn so wos host jo a Auto
i hob glei mit 55 km vorige wochn angfangt, jetzt bei 300 is des sitzfleisch schon gestärkt.so, i hob die ersten 15 km am Fohrradl überlebt ....oba meine Oberschenkal, jössas tun de weh
ich hab mir ein schickes Damen Citybike gegönnt - voi kitschigHeimtrainer oder outdoor?
i wohn jo ned im GebirgeElektroradl
Ahhhh ich glaub es dämmert mir wieder dass du davon schon erzählt hastich hab mir ein schickes Damen Citybike gegönnt - voi kitschig
oba ... oba .... oba .... - na - i sog nix außer, dassd woasst, wia weits nach St.Pölten is und i wieg a bissl wosmir geht des Parkplotz suchen so auf de Nerven
Ah, daun liegt's draun, dass i nu bei de ersten 1000km bin. Jetzt wird ma ois kloar.i hob glei mit 55 km vorige wochn angfangt, jetzt bei 300 is des sitzfleisch schon gestärkt.
diese woche nehm ma des bergauf dazu. aber glaub ma, de ersten 1000 km sind immer die
schwierigsten.
@Mitglied #574153 des warat doch wos, mit an Tandemradl von Wien noch STP am Stammi do miassatn ma am Montog losfohrn damit ma am Freitog am Stammi san
weilst es grad schreibst - heute gelesen@Mitglied #574153 des warat doch wos, mit an Tandemradl von Wien noch STP am Stammi do miassatn ma am Montog losfohrn damit ma am Freitog am Stammi san
Da durfte Mann noch hilflose, knapp bekleidete Damen rettenBuck Rogers auf Tele5
Na is a scho a zeitl herdas war mir natürlich klar ... und ich hab mich grad gefragt, wann ICH den das letzte mal gesehen hab ... mit 17 oder so
wo ko ma da spechtlnFreundschaft plus schauen