- Reaktionen
- 78.474
- Checks
- 113
na bravo
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
@Mitglied #125890 und @Mitglied #506898 deshalbhmmm Biogleitgelkönnt ma jo mit a poor Sägespäne aufpimpen
Ahja und gratulierehmmm Biogleitgelkönnt ma jo mit a poor Sägespäne aufpimpen
Bist ma eh scho ogaungaArbeiten.![]()
Der Mann hat schneid hehehe.Glaubst ich habs leicht - eingekesselt von den Steirern, den Burgenländern und den Wienern...
ggg
Jetzt wärst endlich mal online gewesenAhja und gratuliere
Puh Glick ghobt![]()
Hob i ma ah grod docht, auf des hob i überhaupt ned gschaut.Puh Glick ghobt![]()
Gratulierehmmm Biogleitgelkönnt ma jo mit a poor Sägespäne aufpimpen
Jo es will halt ned seinJetzt wärst endlich mal online gewesen![]()
du wüst a foto von an Gleitgel mit Sägespänen? mist, wo nimm i jetzt die Sägespäne herOwa bei dir,haha wei jetzt host in Jacky gmocht![]()
Mich noch nieHob i ma ah grod docht, auf des hob i überhaupt ned gschaut.Mi hods scho seit 69.000 nimma dawischt.
![]()
Muast in Pinoccio auruafndu wüst a foto von an Gleitgel mit Sägespänen? mist, wo nimm i jetzt die Sägespäne her
Muss man wählen gleitgel oder klupen?
Kann man beides auch kombinieren?
Frage für einen freund![]()
Irgendwann kriegen wir dichMich noch nie![]()
Verdammte bilder im kopfNein.
Da halten die Klupperl dann nicht mehr.
Wurde schon geklärt....![]()
Verdammte bilder im kopf![]()
Ich weißIrgendwann kriegen wir dich![]()
I muaß zuagebn, i hob do heit a bissi braucht, bis i checkt hob, wos do gmoant is mit "selbstgemachtem Bio Ökogleitgel".produziert Frau doch selber![]()