- Reaktionen
- 10.560
- Checks
- 124
von mir a ned.war nu nie bei dir!wer hatn in letzter zeit bei dir übernachtet? ?Steht jo das von mir ned sein kann.![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
von mir a ned.war nu nie bei dir!wer hatn in letzter zeit bei dir übernachtet? ?Steht jo das von mir ned sein kann.![]()
woi ma a ned aufhalten. nua a rückentwicklung woin ma nu wenigerDie Evolution könnt ihr nicht aufhalten![]()
Die Evolution könnt ihr nicht aufhalten![]()
sagt doch da name scho@Mitglied #345364 bist leicht du ah a Hoizwüda!!!???
jo sog amoi,..musst du dein mann immer so vom wirtn abholen????du hast wahrscheinlich Emanzipation gemeint!!!???
![]()
Darum hab i kurze Haaredu hast wahrscheinlich Emanzipation gemeint!!!???
![]()
Der is ausn letzten Eck@Mitglied #345364 bist leicht du ah a Hoizwüda!!!???
Zum Glück und des soag i da ned. Miasn jo ned olle wissnvon mir a ned.war nu nie bei dir!wer hatn in letzter zeit bei dir übernachtet? ?
schon munter guten morgen!aber jetzt wird weiter geschlafen
dachte schon so muss frau manner zum sex schleifendu hast wahrscheinlich Emanzipation gemeint!!!???
![]()
Jaaa
erst ab 12e
war des vlt der mit dem du da scho in Innsbruck des Zimmer teilt hast??Zum Glück und des soag i da ned. Miasn jo ned olle wissn![]()