- Reaktionen
- 171.539
- Checks
- 160
du kriegst ja kan mehr hoch hast gsagtMach ma a Sandwich? Mit Dir in der Mitte?![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
du kriegst ja kan mehr hoch hast gsagtMach ma a Sandwich? Mit Dir in der Mitte?![]()
und wos für einerduuuu lebst ah noch und bist trotzdem a Esel blieben![]()
![]()
bist du knickertich verschwende doch kein Freibier an dich![]()
tram weiterja steh halt dazu, dass des deiner war![]()
![]()
I mach a Ausnahme. Musst Dich halt a Bisserl bemühen.du kriegst ja kan mehr hoch hast gsagt![]()
jo eh da volle Eselund wos für einer
bist du knickert
tram weiter![]()
Da konn ma bestimmt wos unterspreitzenI mach a Ausnahme. Musst Dich halt a Bisserl bemühen.![]()
ähm musst du jetzt mein Kopfkino anzheizen?Da konn ma bestimmt wos unterspreitzen![]()
I spreiz Dir glei was.Da konn ma bestimmt wos unterspreitzen![]()
Etz wos as sagst ..so a wasserhirte Morgenlattenähm musst du jetzt mein Kopfkino anzheizen?![]()
was denn, a Bierfassl?![]()
Des war bloß a gutgemeinter TippI spreiz Dir glei was.![]()
bitte was für a Latte?Etz wos as sagst ..so a wasserhirte Morgenlatten![]()
Wennst hinterher 4 Wochen unrund laufst, werst nimmer so vorlaut sein.ich mein a Sandwich mit euch beiden @Mitglied #431736 @Mitglied #400301 wird einfach nur zum Lachen und sonst gar nix![]()
geteiltes Leid, ist halbes Leid oder soHeat's auf olle mitanand
BILDER IM KOPF, SOOO VIELE BILDER
unterspreizen, Bierfassl, wasserhirte Morgenlatten, unrund renna![]()
Ruhig, ganz ruhig junges Fräulein..... du weißt doch..... Hunde die bellen....Heat's auf olle mitanand
Naa, mit Sagrotan.Waschts me na mit Freibier aus ?![]()
@Mitglied #400301 ...erste Angebote trudeln einHeat's auf olle mitanand
meinst @Mitglied #536728 kümmert sich um @Mitglied #400301@Mitglied #400301 ...erste Angebote trudeln ein![]()
Du kimmst 4 Wochen später dran. Wenn ma uns wieda darappelt haben.Heat's auf olle mitanand
und du um mi?