- Reaktionen
- 2.804
@Mitglied #517756 begrüssen.
Welcome back
Welcome back
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
@Mitglied #517756 begrüssen.
Welcome back
grüsse von da marlene
des gfüh hobi a. du nimmst ma wenigstens de geilen oidn notbremsn obKoa Spaß Oider....ohne mi werads zach für di do herin
und wen meinst da?des gfüh hobi a. du nimmst ma wenigstens de geilen oidn notbremsn ob
grüsse von da marlene
ja deine Lieblingsuserin behauptet Wikipedia zumindestmarlene?
Bam Oider ...für di blos de schoafen Hasen ....mir is a gscheide Brotzeit eh liaberdes gfüh hobi a. du nimmst ma wenigstens de geilen oidn notbremsn ob
ja deine Lieblingsuserin behauptet Wikipedia zumindest
ja da hab ich das gerade gelesenwikipedia?
und wen meinst da?
ja da hab ich das gerade gelesen
du kennst de marlene nimma? wikipedia sagt dir nix, aber dein passwort hast ned vergessen.wikipedia?
du kennst de marlene nimma? wikipedia sagt dir nix, aber dein passwort hast ned vergessen.
is verständlich. de brotzeit jammert a ned über an zu klan schwanzBam Oider ...für di blos de schoafen Hasen ....mir is a gscheide Brotzeit eh liaber
Bledsinndenk mi wird mal niemand vermissen
Ja und vor allem, wennst de varamt host is hinterher a Ruais verständlich. de brotzeit jammert a ned über an zu klan schwanz
da musst dann net kuschelnJa und vor allem, wennst de varamt host is hinterher a Rua
da musst dann net kuscheln
e ned, aufstehn, ausschütteln und gehnda musst dann net kuscheln