- Reaktionen
- 120.353
- Checks
- 15
Aber da sein Like nicht mehr gilt, schätze ich ist er wegwoa doch grod no do...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Aber da sein Like nicht mehr gilt, schätze ich ist er wegwoa doch grod no do...
jo, is gelöschtAber da sein Like nicht mehr gilt, schätze ich ist er weg
Oba geh Villi, bi eh doOlta I schau sicha kane 2440 Seiten in dein Thread durch oba mei Lieblings-Bißgurn treibt sich a nix mehr do herum @Mitglied #473397
Gott sei DankOba geh Villi, bi eh do
das gfreit mi oba. Olles guat?Oba geh Villi, bi eh do
Schick Tittnbüdln dass ma sicher sind dasst es wirklich selber bist!Oba geh Villi, bi eh do
Schick Tittnbüdln dass ma sicher sind dasst es wirklich selber bist!
In Zeitn der kinstlichn Intelligenz was ma ja nimma....
So scheene net wie die @Mitglied #473397Meinst, die KI kann dir keine Büdln schicken?
Is ma wurscht hauptsach die @Mitglied #473397 gfreit siMeinst, die KI versteht dein Geschreibsel überhaupt?
Und schon ist sie wieder fortdas gfreit mi oba. Olles guat?
Und schon ist sie wieder fort
Anscheinend hats nix mehr zum vertschepperndas gfreit mi oba. Olles guat?
... wie gewonnen so zerronnen - pflegte Omi calamos zu sagen,....Und schon ist sie wieder fort
Tittnbüdln?Anscheinend hats nix mehr zum vertscheppern
Ja eh so oltes glumpert lp's, pacman ,vogelkäfig und so...EF @Mitglied #473397 's flohmarktTittnbüdln?
A woih .. immer vü los, u du?das gfreit mi oba. Olles guat?
same shit different day Na olles guat, a Babykaterle homa, der holtet den Großn auf Trab oba sie lieben sich schonA woih .. immer vü los, u du?
Des nexte Moi vakaf i di!!Ja eh so oltes glumpert lp's, pacman ,vogelkäfig und so...EF @Mitglied #473397 's flohmarkt
des haßt nimmer titten.Tittnbüdln?