- Reaktionen
- 18.311
Gibts sogoa scho.Des warad sicher a Verkaufslücke
Mit dem Patent kunntast reich werden
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Gibts sogoa scho.Des warad sicher a Verkaufslücke
Mit dem Patent kunntast reich werden
Stimmt! So hat das gheissn! Danke! Mir is der Name nimmer eingfallen! Blöde Demenz! Jaa! War voll schön dort und der Pusch war auch sehr süffig....wär gern länger bliebn, aber musste den Zug nach Hause erwischen...Im Amerlingbeisl warst auch.
Niemals ..Da @Mitglied #705964 doch ned.
I glaub da!Niemals ..
Recht host...I glaub da!
Gstohln hods nix owa ois zsaumghaut aunscheinend...Wenn er mich das gefragt hätte..... hätt ich ihm wahrscheinlich als Antwort gegeben , ob er noch alle Tassen im Schrank hat..... oder ob sie die auch mitgenommen hat.
Kenn nur die Messung mit dem Hintern...Miss mal nach
I hob docht de wochst zua..... wenn ma länga nimma vöglt.Lassast di zua nahn??
Des außerdem...I hob docht de wochst zua..... wenn ma länga nimma vöglt.
Echt jetzt?I hob docht de wochst zua..... wenn ma länga nimma vöglt.
Niemals..... NIE.Niemals ..
So kommen die Männer wieder am BodenOmG......da werd ich vorher lieber wieder zur Jungfrau.
I hob nur gwusst das des Zumpfi imma klana wird und einizua wochst waun ma laung ned schnaxlt....Echt jetzt?
Du manst Hoden oda?So kommen die Männer wieder am Boden
Und wia messt du do mitn Hintern?Kenn nur die Messung mit dem Hintern...
@Mitglied #705964..... wos gschicht denn eigentlich bei de Mauna..... wenns erm länger ned wo einesteckn diafn????Des außerdem...
Naja in Fieberthermometer einfach hinten reinsteckenUnd wia messt du do mitn Hintern?
Wo?Naja in Fieberthermometer einfach hinten reinstecken
Mach bei dir mal vor bei dir, i schau ma des anKenn nur die Messung mit dem Hintern...