- Reaktionen
- 29.571
- Checks
- 157
Rektum...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Rektum...
Hehe!Mach bei dir mal vor bei dir, i schau ma des an
Ah..... daun hob i scho de Antwort auf die Frage..... die i dem @Mitglied #705964 grod gstöt hob.I hob nur gwusst das des Zumpfi imma klana wird und einizua wochst waun ma laung ned schnaxlt....
Ois Oarsch!Rektum...
Ah..... daun hob i scho de Antwort auf die Frage..... die i dem @Mitglied #705964 grod gstöt hob.
Waßt du des leicht aus Erfahrung?
Naja in Fieberthermometer einfach hinten reinstecken
nö. durchs wixn bleibt er jo eh im training@Mitglied #705964..... wos gschicht denn eigentlich bei de Mauna..... wenns erm länger ned wo einesteckn diafn????
Schrumpplt der zaum????
Waßt du des?
Jössas..... tut mir leid..... ich wollte da nicht Wunden aufreißen.
Wieso? Du reisst man ned aus!Jössas..... tut mir leid..... ich wollte da nicht Wunden aufreißen.
Na bitte ned no ana..... do gibt's eh scho so vü davo.Darum
Pimmelprinzessin
Werd schön langsam weiblich...
I hob gmant.... waun a wixn a ned tuat.nö. durchs wixn bleibt er jo eh im training
Naujo. Vielleicht kaun ma do jo nu wos mochn.....nu is ned ois valurn....Na bitte ned no ana..... do gibt's eh scho so vü davo.
Der is guat!I hob gmant.... waun a wixn a ned tuat.
Ja...der verschwindet...@Mitglied #705964..... wos gschicht denn eigentlich bei de Mauna..... wenns erm länger ned wo einesteckn diafn????
Schrumpplt der zaum????
Waßt du des?
Und nu imma 21cm laung!Ja...der verschwindet...
A Drittel hab i schon eingebüßt...
Ja...der verschwindet...
A Drittel hab i schon eingebüßt...
Na...netta nu 19e...Und nu imma 21cm laung!