- Reaktionen
- 4.834
- Checks
- 1
Jaja, war grad duschen..na dann.... mach Meldung, wennst deine Pommes wieder rausgrülpst hast
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Jaja, war grad duschen..na dann.... mach Meldung, wennst deine Pommes wieder rausgrülpst hast
Was denn ha komm sprich dich aus SchnuckiNa!
Du bist so...
Mein Selbsterhaltungstrieb rät mir, derzeit, und sonst auch zu keiner Zeit,in aller Ewigkeit, lieber dazu zu schweigen..Was denn ha komm sprich dich aus Schnucki
Wurd eh schon Zeit, dass Du einmal Deine schöne Seite zeigst..
Und dann wirfst glei mit de Herzal rum..
Pass auf, dass sie di net erschlagenUnd dann wirfst glei mit de Herzal rum..
Und dann wirfst glei mit de Herzal rum..
@Mitglied #713455 suddert halt gernDir is owa a gar nix recht
Eben drum..Pass auf, dass sie di net erschlagen
irgendwo hob i des ava scho moi gsegn, kummt ma vorEben drum..
Des is des ganz alte von @Mitglied #713455irgendwo hob i des ava scho moi gsegn, kummt ma vor
Dann werd i so sentimental - und unausstehlich anlassig..Dir is owa a gar nix recht
Bei ana Figur die an uuuuunglaublich laungen Schwanz hat...irgendwo hob i des ava scho moi gsegn, kummt ma vor
und i woit eam extra ned varrotn....Des is des ganz alte von @Mitglied #713455
Jetzt gibt a ruah, sonst hob i wieder a hoibs Joah ka ruah..Bei ana Figur die an uuuuunglaublich laungen Schwanz hat...
Dann sag i hoit a nu dass er total dünn is ..Jetzt gibt a ruah, sonst hob i wieder a hoibs Joah ka ruah..
Haarig ah no?Dann sag i hoit a nu dass er total dünn is ..
Ich gehe davon aus...Haarig ah no?