- Reaktionen
- 240.097
- Checks
- 41
Danke...Nett is eh fad...bleib goschert, fröhlich und so wiest bist...... is vüüü besser
LG M.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Danke...Nett is eh fad...bleib goschert, fröhlich und so wiest bist...... is vüüü besser
LG M.
Du muasst schreibm ...ich schweige wie ein Mann....net wia a Frau, do kaunst as eh glei in die Zeitung a schreibm oder auf FB postenWos is mit du?
Fällst ma jetzt in Rücken?![]()
Stimmt, i hob do wos vergessen!!!Du muasst schreibm ...ich schweige wie ein Mann....net wia a Frau, do kaunst as eh glei in die Zeitung a schreibm oder auf FB posten
LG M.
Freu mich ....![]()
I kunnt dir jo a glei zagn wia a Mann begrabscht werden wü ...wenn i guad aufglegt binFreu mich ....![]()
Streng Dich halt a bissal an, vielleicht macht er nu an Zucka.....mei Mann hat mi eh auf zucker Entzug gesetzt.
Da is aber ka Heimtrainer draufAnhang anzeigen 2841396
So bitteschön....LG h
Der macht heute sicha nu was....wenn er kummt....LG hStreng Dich halt a bissal an, vielleicht macht er nu an Zucka...![]()
Und vü trainiert kanns ah net haben...goa net verschwitztDa is aber ka Heimtrainer drauf![]()
Na wenn er kummt mocht er scho a poor ZuckaDer macht heute sicha nu was....wenn er kummt....LG h
Anhang anzeigen 2841329Is besser als am Heimtrainer![]()
Alter Schwede!
Und was?Der macht heute sicha nu was....wenn er kummt....LG h
Das war eine 90 km Mountainbike runde. Sau dreckig und einige Höhenmeterdes würd i unterschreiben.vor allem die luft im freien, vorausgesetzt man hat genug um bergauf a nu de natur zu genießen.
sprich da aus erfahrung.![]()
Naja 20 km. LG hUnd vü trainiert kanns ah net haben...goa net verschwitzt![]()
LG M.
Naja....man braucht ja seinen täglichen Sport oder ned? LG hUnd was?
Bin ja nicht neugierig - aber wissen will ichs schon!![]()
Brav iss sie !!! Und jetzt a Schoki zur BelohnungNaja 20 km. LG h
Naja na in 40 Minuten....gemütlich hoid...LG hUnd das in 2 Stunden?![]()
Nach dem sport muss dann geduscht werden vielleicht nimmst das dann als BildNaja 20 km. LG h