Privat Diverses Mostviertler hier???

A klans bissal weh doan derfs eh ... ;-)

Hm? Im allgemeinen gsehn is des ganze da a etwas eingschlafene Gschicht ... ... :)

Jo es Mostviertel is bis auf a paar Ausnahmen a ziemlich zache Gschicht.....wobei i aber sagen möcht....dass sich insgeheim wahrscheinlich sehr viel tuat.....glaub i halt ...;)

Also ba MIR duat se üwahaupt gar nix ... ...
... najo, außer i schau ma deine Fotos an ... daun kanns scho sein, dass si moi wos riat ... ;-)

... najo, außer i schau ma deine Fotos an ... daun kanns scho sein, dass si moi wos riat ... ;-)

Ahaaa ...najo i kau mi hoid ned beschweren.....oiso ba mia tuat si imma dezent wos....und des in allen Bereichen des Lebens:mrgreen:

Zuletzt bearbeitet:
Naja, ich weiß ja nicht, welche speziellen Bereiche deines Lebens das jetz einschliesst ...
Mir gehts im großen und ganzen ja ausgezeichnet ... nur manchmal nimmt halt die Einsamkeit Überhand ...

LG

... najo, außer i schau ma deine Fotos an ... daun kanns scho sein, dass si moi wos riat ... ;-)[/QUOTE Bin auch ausn mostviertel da is nix los such auch kontakte ;)

Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:

Na i hoff jo moi dasd jetzt ned restlos überfordert bist und es nur mehr wurlt:mrgreen::haha:

HALLO LIEBE MOSTVIERTLER......is heut iwer im Raum AM unterwegs.....und hod zufällig Lust auf a Bier oda so (sex is ned oda so:lehrer:)????

HALLO LIEBE MOSTVIERTLER......is heut iwer im Raum AM unterwegs.....und hod zufällig Lust auf a Bier oda so (sex is ned oda so:lehrer:)????

In der Zivilisation des Waldviertels ist man heut auf a Bier unterwegs.
Des werd aber spät sein, dasd no a Einreisevisum kriagst :mrgreen:

he leute alles hier bi leute neu sachen suchende usw supi des passt !!!uns als paar würde interresiern gibt es in mostviertl glory hols für paare auch kennt wer welche oder bohren wir eines für ein wenig spass kennt wer plätze hätten lust drauf mal auf was neues !!!

Zurück
Oben