Stammtische NACHLESE - St. Pöltner Stammtisch

i hätt lieber an € :haha:

Du bist oba billig....



Na wos jetzt?! Weißt es jetzt dann bald?! AN (1) € oder A € ?! :fragezeichen:


verdammt.. i bin spitz :rubbel:

Des is jo nix neichs... Des bist jo eh 48 Stunden am Tog :mrgreen: :undweg:


so i pock jetzt meine dollars und euros zaum, legs unta mein kopfpoista und geh schlofn :n8:

I hoff oba für di dass es kane Münzen sind... Sonst liegst hort... Außerdem hob i imma docht dei Matraze, Polster und Decken sind mit dem gefüllt?! :fragezeichen:


des musst i jetzt 2 mal lesen :mrgreen:

Na eh klor, wenn du nebenbei am :rubbel: bist... Do is jo des Bluat bekanntlich wo ondas... :hahaha:


bei da Suu brauch i mi ned eihaun....do bin i scho laung ausghaut....:haha::haha:

i woit nua vahindan, dass da Hasi wieda an Hugo auffekriagt....:mrgreen:

Des wird schwer werden... Es hod jo kana a Minze mitghobt... Es sei denn es ergibt sich wo anders die Möglichkeit (anderes Lokal) ... Und es sind BEIDE anwesend... Do sollte man aber dann Abstand von beiden nehmen, sonst kriagt ma vl selber a no a paar Spritzer ob... Vom HUGO! Wobei... Vl a von wos ondarem, wenn ma dem Hasi vorher AN € zoit hod... :hahaha: :undweg:
 
na dann nen mal ein paar namen wenn du das so genau weist ;)

Brauch i ned... Mei Sekretär war schneller....

korrekt aber den daumen hat sie nicht vom jf :nono:

Was aber ned aussagt, das sie dort noch ned war.... Aber ob oder ob ned, weiß ich nicht
Anderswo hab ich sie schon gesehen....

ich warte.. wenn du schon behauptest ich erzähle die unwahrheit, solltest du das auch mit fakten belegen können!

Ned moi i bin rund um die Uhr im ef, um etwaige Fragen deinerseits zu beantworten, und i hab immer Fakten, die es belegen können.... Aber siehe oben, kuschelvieh war schneller ggg

bei da Suu brauch i mi ned eihaun....do bin i scho laung ausghaut....:haha::haha:

i woit nua vahindan, dass da Hasi wieda an Hugo auffekriagt....:mrgreen:

Ausghaut..... Ob des wohl an Grund hat??? :mrgreen:

Der Hase kriegt keine Hugos mehr aufgsetzt, so was kan i ma nimmer leisten, max. Eiswasser wär noch drin.... Und des Problem mit Minze hab i a ned :mrgreen:
 
Zuletzt bearbeitet:
tjo hättast wos gscheits glernt, daun miasast net imma im kuhstoi umkräuln und der dr. und es liebe vieh spühn :hahaha:

Des sog i ma a immer...
Owa morgen faung i a neiches Leben au...
Und wenn ned morgen, dann übermorgen......

Aber am End kannst von Schönheit allein auch ned abbeißen
 
es ende is hoffentlich no fern.. fois mit net die maul und klaunseuche dawischt.. owa daun kumm i hoit afoch zu dir :haha:

Liebes Universum,

Ich werd von nun an auch immer ganz brav sein. Aber bitte bitte bewahre mich vor einem Hasen mit Maul-und Klauenseuche! BIIIITTTTEEEE!!!!!!
:mrgreen:
 
Liebes Universum,

Ich werd von nun an auch immer ganz brav sein. Aber bitte bitte bewahre mich vor einem Hasen mit Maul-und Klauenseuche! BIIIITTTTEEEE!!!!!!
:mrgreen:

zumindest fia heit geht dei wunsch in erfüllung :haha: i geh jetzt nämlich schlofn :n8:
 
Hallo Pekajo!

Wie kommst du auf 20 Personen am Freitag beim letzten Stammi?

Ich habe 19 Personen gezählt und meine bessere Hälfte kommt ebenfalls nur auf 19!

LG Lukas
 
Zurück
Oben