Stammtische NACHLESE - St. Pöltner Stammtisch

Du wirst ma langsam unheimlich. Von an Treffen mit ana Burgenländerin host scho gschriebn, dann von ana Kärntnerin in Wien, jetzt Vorarlberg ... gibt's eigentlich no a Bundesland in dem Du ka Gspusi host? :mrgreen:

Nana, so schlimm is des a ned....war eh mit einer alten Bekannten aus NÖ dort, also nix mit Vorarlbergerin ;)
 
Zur Erinnerung:


!!! ACHTUNG !!!

Nächstes Wochenende - Sonntag, 31. August 2014 - wäre geplant zu Mittag außernatürlich einen Heurigen aufzusuchen!

Wer von den üblichen Verdächtigen Zeit, Lust und Laune hat soll sich bitte bei MIR bis spätestens Samstag Abend verbindlich melden, damit bei Bedarf rechtzeitig ein Tisch reserviert werden kann!

Angedacht wäre ein Heurigen in der Kremser Gegend - sollten andere Vorschläge (anderer Heurigen) vorhanden sein, bitte auch mir kundtun .... Die meisten wissen eh, um welchen es geht...

Ich freue mich auf rege Teilnahme!

Liebe Grüße :winke:

PS: Bevor jetzt wer rummeckert -> es wurde mir aufgetragen, es hier reinzuschreiben! :mrgreen:
 
wer isn da schreibfaul

sie (des Engal) söba :lehrer:.....weil sie (des Engal) wollts jo goa ned publik mochn, dass ma schnattern gengan....:roll:.....oba wie hättns de Leit sunst erfoahn soin?

....und wenn sie es eventuell a no in ihr Kremser-Gruppn einituat, kunnts jo vl. passieren, das a Leit kumman, de no nia am Stammi warn :lalala:
 
Wie war es beim Heurigen?
.....neugierig bin..... :mrgreen:

wennst hinkommen wärst, wüsstest es am besten ;) :mrgreen:

totaleeeeeee LAICH'N g'sellschoft, kana hot wos g'red, kana hot wos gess'n, OLLE hob'n die aug'n zua kopt und nur an inare trankln *gnippt :( :hahaha:






:ironie: :winner: :aetsch:
 
Zuletzt bearbeitet:
Zurück
Oben