Stammtische NACHLESE - St. Pöltner Stammtisch

thx @Mitglied #208682 fias nach Hause kutschieren :up:....geht a Trankl am nextn Stammi auf mi ;)

gern gschegn... :)

. soeben gut und wohlbehütet nach nem kapitalen nebelkampf mit teilweisen 40 auf da bundesstrasse im bett gelandet. wünsche euch (die noch unterwegs sind) ne gute heimfahrt, den anderen eine gute nacht. und wie ich mitgekriegt habe manchen einen guten morgen und schönen tag.
 
Nachdem ich nun auf 3 Clubstammis woa mein Resume; Gestern hot anfoch ois passt. Sowohl de eigenen Leit als auch das nicht EF-Publikum. :up:
Rundum einfach a unvergessliche Nacht. Mehr gibts ned zum Sogn. :cool:
 
Muss sagen ich war überrascht und geschockt mal zwischendurch, aber im positiven sinne ^^

I bin afoch nur fertig mit da wöd grod :D

I siach scho i murs öfters aufn stammi kuma weil : jo afoch leiwaund mehr gibts net zum song :D

Wünsch euch an ruhigen samstag nu ;)
 
GM mitnaunda *nochverschlafendreinschau* :zzz:
bin ah guat ham kumme und muss sogn, des war a suuper obend/nocht, hot mi gfreut so einige wieda zu sechn und ah naiche gsichta kennaglernt z'hoben.
:winner:
 
Auch wir fanden das es ein gelungener Abend war ;)

Mittlerweile haben wir unseren Arbeitstag erfolgreich hinter uns gebracht...und auch wir sind fertig ;)

Und ihr wissts scho......des moch ma boid moi wieder :) :) :)
 
Gö mia vastehn des olle vollkommen. :rofl:

So a Weiterentwicklung is hoid kräfteraubend. :D

jo genau ;) :up:

Vom Taubsi zum Tauboga :haha::hahaha:

:hahaha:

Auch wir fanden das es ein gelungener Abend war ;)

Mittlerweile haben wir unseren Arbeitstag erfolgreich hinter uns gebracht...und auch wir sind fertig ;)

Und ihr wissts scho......des moch ma boid moi wieder :) :) :)

jo, do warat i ah dafir :up: i hoff das i dann ah wieda frei hob, so das i ah kumma upppsss :( *erscheinen*kau :)
 
Zurück
Oben