B
Gast
(Gelöschter Account)
Wos jetzt Ripperlessen oder Ritteressen......braucht ma des beim Rittaessn?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Wos jetzt Ripperlessen oder Ritteressen......braucht ma des beim Rittaessn?
...Und i hoff Dir foit Dei Gebiss net zwischn meine Fiaß...und i hoff,mir foit mei gobi net in dei kniar
Ripperlessen is scho fixiert....gehst leicht a mit?Wos jetzt Ripperlessen oder Ritteressen...
Nix Schlimmas könnt Euch nit passiern...ggggehst leicht a mit?
i befiarcht,du bist schlimma ois fuaßpüz...Und i hoff Dir foit Dei Gebiss net zwischn meine Fiaß...
....gehst leicht a mit?[/QUOTE
Das hab ich als Einladung verstanden... ich überleg mirs noch, dienstfrei hätt ich ja!
wenn i jmd vergessen haben sollte
... mich auchJa mich
Obwohl mir dass seeeehr schwer fällt - muß ich Dir ausnahmsweise mal recht geben...i befiarcht,du bist schlimma ois fuaßpüz
gehts ums futtern is er wieder da.....schön das no lebstRipperlessen is scho fixiert....gehst leicht a mit?
yessss 1:0 fiar miObwohl mir dass seeeehr schwer fällt - muß ich Dir ausnahmsweise mal recht geben...
des wär jo fein,wennst kamast... mich auch
Gfreit mi - i bi da Fuaßpüz und Du de Zechn...yessss 1:0 fiar mi
wohin sollt ma kommen???wennst kamast
net in mir,ois aundre iswohin sollt ma kommen???
Gfreit mi - i bi da Fuaßpüz und Du de Zechn...[/QUOTE
du depp
na....ned vagessn....i hob ma nua docht, do bist scho rekonvaleszent?... mich auch
ok daun eben auf dirnet in mir
in die Hoa is eh bessanet in mir,ois aundre is
ma wurscht,
wohin sollt ma kommen???
Also AUF Dir - i lieg eh laba obn....net in mir,ois aundre is
ma wurscht,
gehts da um essen...gutes essen???na....ned vagessn