- Reaktionen
- 84.700
- Checks
- 7
so... net auf mir und a net auf mei ripperlok daun eben auf dir
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
so... net auf mir und a net auf mei ripperlok daun eben auf dir
...wüst du leicht a dabei sei?gehts ums futtern is er wieder da.....schön das no lebst
ka surg wir finden scho a platzerlso... net auf mir und a net auf mei ripperl
du bist so fies!!! du waßt,i hoss des wiar di pestin die Hoa is eh bessa
um was gehts überhaupt??...wüst du leicht a dabei sei?
na ums Ripperlessen am 19.01.18um was gehts überhaupt??
na geh...da kann i ned.....bleder terminna ums Ripperlessen am 19.01.18
gsd... kane spermaflecknna geh...da kann i ned.....bleder termin
i glaub i sollt ma wem suchen der mi mitnehmen kann........weil is hinderliche is...i hab ka autogsd... kane spermafleckn
Freu Dich nicht zu früh...gsd... kane spermafleckn
Da findest sicher weni glaub i sollt ma wem suchen der mi mitnehmen kann........weil is hinderliche is...i hab ka auto
wo wohnstn,opi?i glaub i sollt ma wem suchen der mi mitnehmen kann........weil is hinderliche is...i hab ka auto
wienwo wohnstn,opi?
auweh...net grod ums eck zug?
naja mal schaun........auweh...net grod ums eck zug?
Visum brauchat ich ah neichs, is schon ein Zeitl her ,seit letztn moi..des wär jo fein,wennst kamast
Hast eh noch das für OÖ und somit auch die Durchreisegenehmigung für NÖVisum brauchat ich ah neichs, is schon ein Zeitl her ,seit letztn moi..
Erst 5 Tog drauf,oiso Zeit genug zum ausnüchternna....ned vagessn....i hob ma nua docht, do bist scho rekonvaleszent?
Brauchst bei der Bagasch eh...Zeit genug zum ausnüchtern