- Reaktionen
- 28.604
- Checks
- 6
Wos is mit du.... meines Wissens san ma gleich oid, -)) und ich gut erhaltenTram weida vo worme Semmeln!
I steh ah auf jung und knackig... ned auf oid und nackig...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Wos is mit du.... meines Wissens san ma gleich oid, -)) und ich gut erhaltenTram weida vo worme Semmeln!
Gut erhalten?Wos is mit du.... meines Wissens san ma gleich oid, -)) und ich gut erhalten
Ob der oide Schochteln wü....Oba in einem geb i da Recht... a junga fescha Knackiger is ma a liaba
Sagt mir mein Spiegel im Bad jeden Tag, -))Gut erhalten?
Sogt wer?
I bin a runzlige Wurzelhex... 743 Johr oid..
Wo wüst vo mir
so passtsIch glaub an mir ist ein Dichter vorüber gegangen
Wos mischt si do jetzt no ane ein...so passts
Najo, in da früh ohne Sehbehelf sieht man in unserem Alter nimmer gut.. verständlich, wenns dan a bissl a verdrahde optik hatSagt mir mein Spiegel im Bad jeden Tag, -))
Runzelig? Warat ma ned aufgfoin damals... hechstems a paar Furchn
Jo offenbar mehrere JahreDes mit charmant sein muss ich noch üben... Do hob i damals in da schule gefehlt
Die derf des... sog i.Wos mischt si do jetzt no ane ein...
i hob da des scho moi erklärt..Wos mischt si do jetzt no ane ein...
Wos du sogst interessiert den Tiger ungefähr so viel wie wenn in China a Fohrradl umfoit... oda so,-))Die derf des... sog i.
So laung haums di ghoitn?Burgenlandmatura.... 3 Jahre Baumschule und 2 Johr Tanzschul
Ah geh.Wos du sogst interessiert den Tiger ungefähr so viel wie wenn in China a Fohrradl umfoit... oda so,-))
Gibst ma bitte Bescheid, wenn mal wieder jung und knackig ( z.b. @Mitglied #436363 ) am P+R ist... meist sans eher oid und schrumpeligTram weida vo worme Semmeln!
... seit wann reimt sich "Ochs" auf Bier?I bin da , ned a .... gern trink i mal mit dir a ...
Ois meins.Gibst ma bitte Bescheid, wenn mal wieder jung und knackig ( zum Beispiel da @Mitglied #665269 ) am P+R ist... meist sans eher oid und schrumpelig
I sogs glei!... seit wann reimt sich "Ochs" auf Bier?
-> = : ox : (ohne Leerzeichen)... ... und... erscheinst deswegen nia zu de Treffn, weust eigentli kastriert bist?? ...
Ausserdem wor gestern a echt Fescha dabei.. oder 2 oder 3.. owa du hattest ja was besseres vorGibst ma bitte Bescheid, wenn mal wieder jung und knackig ( z.b. @Mitglied #436363 ) am P+R ist... meist sans eher oid und schrumpelig