- Reaktionen
- 28.603
- Checks
- 6
Des könnt ma jetzt aba a vielseitig auslegen ... wennst dus gesehen host, wias komma san und dann gangaAber ich hab schon viele kommen und gehen sehen...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Des könnt ma jetzt aba a vielseitig auslegen ... wennst dus gesehen host, wias komma san und dann gangaAber ich hab schon viele kommen und gehen sehen...
Jo des wü i a hier festhalten... de WH hot den ned berührt...,-)))Ois meins.
Mit Männern teil i ned.
Pech fia di
I sogs glei!
I wors ned.
I hob den ned berührt
Wird ois stimmen.Des könnt ma jetzt aba a vielseitig auslegen ... wennst dus gesehen host, wias komma san und dann ganga
I greif jo ned olle Streunerkotzn auh...Jo des wü i a hier festhalten... de WH hot den ned berührt...,-)))
Obacht oide Wurzelhex.... können beissenI greif jo ned olle Streunerkotzn auh...
Wer fia geilen Sex zoin nötig hot... host leicht Erfahrungen damit?Keuschheit ist Auslegungssache... im Vatikan solltens a alle keusch sein... Dafür geben sich dort de Callboys dort aber de Türschnallen in de Hand
Der lahme Kater beisst sie höchstens de Zähnd aus...Obacht oide Wurzelhex.... können beissen
Bei deina Babalatur möglichDer lahme Kater beisst sie höchstens de Zähnd aus...
Der lahme Kater beisst sie höchstens de Zähnd aus...
I bin scho öfter gebissen worden, ois du an jungen knackigen gesehen hast...
Mi ....
Wennst des aufs P u R beziehst, dann geb ich da zu 150 Prozent
Des gült aber a äuqivalent für de feschen junga
I hob scho Golfer getroffen, die hatten recht feinen SexNa , no hob i des a no ned nötig... i spü no ned ️
Wo issn foisch an meiner Klappe?Bei deina Babalatur möglich
Jetzt sag ich dir mal was.Wennst des aufs P u R beziehst, dann geb ich da zu 150 Prozent recht...
Wird ois stimmen.
wer setztn soiche Gerüchte scho weida ind Wöd??Soi Leut geben, die a Liebesleben haben.
Angeblich.
... i glaub, do wiard da jeda Jüngling üba kuarz oda laung wos ScheißnWurzelhexen leben keusch mit den hübschen Jünglingen
Schleimen kannst dir sparen.Anwesende WH mal ausgenommen
Gerüchte Gerüchte.. Wurzelhexen kochen in der Küche
wer setztn soiche Gerüchte scho weida ind Wöd??
... i glaub, do wiard da jeda Jüngling üba kuarz oda laung wos Scheißn
jo eh... a Gerüchteküche findts woi in an jedn Wurzelhexnknuspahäuschen...Gerüchte Gerüchte.. Wurzelhexen kochen in der Küche
I geh jetzt mei Bier trinken.jo eh... a Gerüchteküche findts woi in an jedn Wurzelhexnknuspahäuschen...
... und i faung jo grod erst au mitn und warad zan spaßeln aufglegt...I geh jetzt mei Bier trinken.
Und auf Whatsapp flirten.
Ganz oag mitn @Mitglied #232061
So schauts aus