R
Gast
(Gelöschter Account)
Spinnst der wär tot umgefallenaber fürs hoserl runterziehen hats dann doch ned gereicht![]()
Wenn sie das gemacht hätte
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Spinnst der wär tot umgefallenaber fürs hoserl runterziehen hats dann doch ned gereicht![]()
da bulsi woa doch goa ned dowerd scho wieder mal nach zum oö stammi kommen..ka sorg...
oba salzburg ned.......da oxi und i auf an haufen..so vü bledheit..obs es des pockts....oder wir fliegn glei aus da hittn auße![]()
ok, s nexte moi mochs iSpinnst der wär tot umgefallen
Wenn sie das gemacht hätte![]()
i glaub du hosd ka ahnungund i dacht scho was schlimmes![]()
de hob i nie.......erleichtert is leben...musst da weniger gedanken macheni glaub du hosd ka ahnung![]()
najo, an mund aufmochn und des feuerwasser einekippen wirst allan nu zombringa odade hob i nie.......erleichtert is leben...musst da weniger gedanken machen![]()
dafür braucht ma ka ahnung..des is selbsterhaltungstriebnajo, an mund aufmochn und des feuerwasser einekippen wirst allan nu zombringa oda![]()
und der is bei manchen gscheid ausgeprägtdafür braucht ma ka ahnung..des is selbsterhaltungstrieb![]()
dafür braucht ma ka ahnung.
wennst mal in 80% stroh rum aus da flaschn gesoffen hast kann die a tequila nimmer erschüttern.......ob so fett wie damals war i nie wieder in mein lebnund der is bei manchen gscheid ausgeprägt![]()
wennst mal in 80% stroh rum aus da flaschn gesoffen hast ....ob so fett wie damals war i nie wieder in mein lebn![]()
Na hoffentlich zittern dann die Knie nichta leichte übung![]()
jägermeister aus da 0,7er flasche zum frühstück mocht a an guten eindruck,.......bei da freundin mit der ma seit 3 tagen zusammen war .................seinerzeit............wennst mal in 80% stroh rum aus da flaschn gesoffen hast kann die a tequila nimmer erschüttern.......ob so fett wie damals war i nie wieder in mein lebn![]()
goschata buaWeich Ei![]()
jo, 110% und er hät sich respekt verdientWeich Ei![]()
Aso, dann sorryjo, 110% und er hät sich respekt verdient![]()
wenns ned mehr isNa hoffentlich zittern dann die Knie nicht![]()
wos haust do für fremdwörter ausserespekt verdient