R
Gast
(Gelöschter Account)
Spinnst der wär tot umgefallenaber fürs hoserl runterziehen hats dann doch ned gereicht
Wenn sie das gemacht hätte
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Spinnst der wär tot umgefallenaber fürs hoserl runterziehen hats dann doch ned gereicht
da bulsi woa doch goa ned dowerd scho wieder mal nach zum oö stammi kommen..ka sorg...
oba salzburg ned.......da oxi und i auf an haufen..so vü bledheit..obs es des pockts....oder wir fliegn glei aus da hittn auße
ok, s nexte moi mochs iSpinnst der wär tot umgefallen
Wenn sie das gemacht hätte
i glaub du hosd ka ahnungund i dacht scho was schlimmes
de hob i nie.......erleichtert is leben...musst da weniger gedanken macheni glaub du hosd ka ahnung
najo, an mund aufmochn und des feuerwasser einekippen wirst allan nu zombringa odade hob i nie.......erleichtert is leben...musst da weniger gedanken machen
dafür braucht ma ka ahnung..des is selbsterhaltungstriebnajo, an mund aufmochn und des feuerwasser einekippen wirst allan nu zombringa oda
und der is bei manchen gscheid ausgeprägtdafür braucht ma ka ahnung..des is selbsterhaltungstrieb
dafür braucht ma ka ahnung.
und der is bei manchen gscheid ausgeprägt
wennst mal in 80% stroh rum aus da flaschn gesoffen hast kann die a tequila nimmer erschüttern.......ob so fett wie damals war i nie wieder in mein lebnund der is bei manchen gscheid ausgeprägt
a leichte übungnur ruhig halten
wennst mal in 80% stroh rum aus da flaschn gesoffen hast ....ob so fett wie damals war i nie wieder in mein lebn
Na hoffentlich zittern dann die Knie nichta leichte übung
jägermeister aus da 0,7er flasche zum frühstück mocht a an guten eindruck,.......bei da freundin mit der ma seit 3 tagen zusammen war .................seinerzeit............wennst mal in 80% stroh rum aus da flaschn gesoffen hast kann die a tequila nimmer erschüttern.......ob so fett wie damals war i nie wieder in mein lebn
goschata buaWeich Ei
jo, 110% und er hät sich respekt verdientWeich Ei
Aso, dann sorryjo, 110% und er hät sich respekt verdient
wenns ned mehr is fällt bei mir eh nimmer aufNa hoffentlich zittern dann die Knie nicht
wos haust do für fremdwörter ausserespekt verdient