G
Gast
(Gelöschter Account)
a wos, des bisserl glied wos i hab zählt nedHatten wir nicht den Bauer mit Glied für dich?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
a wos, des bisserl glied wos i hab zählt nedHatten wir nicht den Bauer mit Glied für dich?
Ich sag mal Tageslichttauglich - aber nur Not geht ja auch mit Tüte übern Kopf...Kommt drauf an... ist dieser "Freund" attraktiv? Frage auch für einen Freund
Bauer mit bissl Glied?a wos, des bisserl glied wos i hab zählt ned
.....dann vielleicht "mitleidsbauer"a wos, des bisserl glied wos i hab zählt ned
xxxxs glied vielleichtBauer mit bissl Glied?
nana, deswegen brauch koa mitgefühl.....dann vielleicht "mitleidsbauer"
Ich bin mir sicher du kannst dafür irgendwas anderes ganz toll Bauer mit anderen Qualitätenxxxxs glied vielleicht
sexlt die kuahIch bin mir sicher du kannst dafür irgendwas anderes ganz toll Bauer mit anderen Qualitäten
Sexbefreiter Kuh-Connaisseur tät sie ausgehensexlt die kuah
braucht da bauer ned sexln
owa des is jo zlang
Na bitte, so viele gute Ideen. Such dir was aus und schick dem petseit eine PNda bauer paul is wia sei gaul
hob mi grod gfrogt wia des geht, owa jetzt host mi eh aufklärtNa bitte, so viele gute Ideen. Such dir was aus und schick dem petseit eine PN
Rückwärts? Na, das wär jo pervershob mi grod gfrogt wia des geht, owa jetzt host mi eh aufklärt
ehm, kaunst mi ned anders rum a aufklären?
wos, i soll di aufklären?Rückwärts? Na, das wär jo pervers
Schuster bleib bei deinen Lei... wobei Bauer bleib bei deinen Kühen passt bei dir besserwos, i soll di aufklären?
geht des hoit?
i woas eh, i werd moi unaufgeklärter sterbenSchuster bleib bei deinen Lei... wobei Bauer bleib bei deinen Kühen passt bei dir besser