- Reaktionen
- 12.688
- Checks
- 62
Aso, manst do konn i no wos lernen? mir werd jo nochgsogt dos i wissbegierig bini glaube sie kennt viele Wege dir weh zu tun
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Aso, manst do konn i no wos lernen? mir werd jo nochgsogt dos i wissbegierig bini glaube sie kennt viele Wege dir weh zu tun
Nur mit Hilfsmittel weil Fingernaegel bei der Prostata....Krotzn a no?
Oba des geilste wor sowieso des "English First"-Tafale
ja und eine wunderschöne Tracht - Prügel
Oba des geilste wor sowieso des "English First"-Tafale
i hätt a nit gedocht, das du mir in den Rücken fällst - mei KuschelluderI woars ned
i hätt a nit gedocht, das du mir in den Rücken fällst - mei Kuschelluder
nächste mol kummts hasi mit!Das wird der neue Stammtischbegleiter
mindestens, oder sonst hätt i noch an Wirt - da kriegen wir aber auch nur bei 50 Leute reinwer ma beim bacher oben den sool nehmen?
nau waunst du genauso bist wia da Ly, daun hob i scho AungstWer hat denn da seine Stimme von ja auf ja " aber ich trau mich nicht" geändert ????
Eine Vermutung hätte ich schon aber vor uns braucht niemand Angst haben
ich bin noch viiiiiiiiiel schlimmer, ähhhh spaßiger meine ichnau waunst du genauso bist wia da Ly, daun hob i scho Aungst
wos solln des haßnnau waunst du genauso bist wia da Ly, daun hob i scho Aungst
do du ziemlich arg bist .... der Verkäufer hat sogar nach deiner Bestellung zu gesperrt, weil er so eine Angst vor dir hattewos solln des haßn
do du ziemlich arg bist .... der Verkäufer hat sogar nach deiner Bestellung zu gesperrt, weil er so eine Angst vor dir hatte