- Reaktionen
- 13.834
- Checks
- 62
Aso, manst do konn i no wos lernen? mir werd jo nochgsogt dos i wissbegierig bini glaube sie kennt viele Wege dir weh zu tun![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Aso, manst do konn i no wos lernen? mir werd jo nochgsogt dos i wissbegierig bini glaube sie kennt viele Wege dir weh zu tun![]()
Nur mit Hilfsmittel weil Fingernaegel bei der Prostata....Krotzn a no?![]()
Oba des geilste wor sowieso des "English First"-Tafale![]()
ja und eine wunderschöne Tracht - Prügel![]()
Oba des geilste wor sowieso des "English First"-Tafale![]()
i hätt a nit gedocht, das du mir in den Rücken fällst - mei KuschelluderI woars ned
i hätt a nit gedocht, das du mir in den Rücken fällst - mei Kuschelluder![]()
nächste mol kummts hasi mit!Das wird der neue Stammtischbegleiter![]()
mindestens, oder sonst hätt i noch an Wirt - da kriegen wir aber auch nur bei 50 Leute reinwer ma beim bacher oben den sool nehmen?![]()
nau waunst du genauso bist wia da Ly, daun hob i scho AungstWer hat denn da seine Stimme von ja auf ja " aber ich trau mich nicht" geändert ????
Eine Vermutung hätte ich schonaber vor uns braucht niemand Angst haben
![]()
ich bin noch viiiiiiiiiel schlimmer, ähhhh spaßiger meine ichnau waunst du genauso bist wia da Ly, daun hob i scho Aungst![]()
wos solln des haßnnau waunst du genauso bist wia da Ly, daun hob i scho Aungst![]()
do du ziemlich arg bist .... der Verkäufer hat sogar nach deiner Bestellung zu gesperrt, weil er so eine Angst vor dir hattewos solln des haßn![]()
do du ziemlich arg bist .... der Verkäufer hat sogar nach deiner Bestellung zu gesperrt, weil er so eine Angst vor dir hatte![]()