G
Gast
(Gelöschter Account)
najo, dann host mit mi koa gscheite therme und koa gscheits mandl a nedi wü a gscheide therme, mit an gschmeidigen saunaaussenbereich und viele aussenbecken
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
najo, dann host mit mi koa gscheite therme und koa gscheits mandl a nedi wü a gscheide therme, mit an gschmeidigen saunaaussenbereich und viele aussenbecken
wieso... loipersdorf is jo eh klassnajo, dann host mit mi koa gscheite therme und koa gscheits mandl a ned
Und an gschmeidign Maunn dazuai wü a gscheide therme, mit an gschmeidigen saunaaussenbereich und viele aussenbecken
Stell du ned söba so owe.owa i ned
sicha, i bin zum treffen nix wertStell du ned söba so owe.
wost recht host, host rechtHier trifft ja eh keiner- einen und aus.
@Mitglied #588369i wü a gscheide therme, mit an gschmeidigen saunaaussenbereich und viele aussenbecken
kärnter san a nur menschen, deswegen brauchst di net zum schämenMeine alte Heimt, aus dem Paltental, dort bin ich her. Jetzt aber schon lang in Kärnten.
i trink mein kaffee erst in guat zwoa stund, sonst siag i die kiah zklorschönen guten morgen lieblingsnachbarn.... i bring a grosse runde kaffee mit
oohh... das erste beim aufmachen der augen: kaffeei trink mein kaffee erst in guat zwoa stund, sonst siag i die kiah zklor
owa morgen ins land der burgen
geht ned, muaß jo zerst zu dir fohrn, das ma zsammen oan trinken könnenoohh... das erste beim aufmachen der augen: kaffee
ui... zu spät... ich hab meine dosis schongeht ned, muaß jo zerst zu dir fohrn, das ma zsammen oan trinken können
bis späddaowa jetzt geh i moi zu die tuttalan
pfird eich