TAVERNE FÜR PÖSES WEIBSVOLK *kein zutritt für weicheier*

Geilste Aktion wor, wo ana grod an Liebesbrief fia an gschriebn hot, der unerlaubter Weise dort parkt hot und er genau gegenüber selber auf an Behindertenparkplatz parkt hot. Geh i hin und red eam mit an Schmäh und an Grinsa im Gsicht an, mant er, ob des mei Auto is.... weil dann hätt er aufghert zum Schreibn :lol:

Schnuggiiiiii :bussal: :zweisam:

:lol:

Des is mei schnuggale :bussal: :zweisam:

Is cho unglaublich um wie viel ma als frau herum kommen kann so langs ned in rudeln auftauchen :mrgreen:

Seit wann bekommt man für Korsage, Halterlose, Heels und Handschellen einen Behindertenausweis? :mrgreen:

Des hat mit der verkehrsgefärdung zu tun! :lehrer:
De männer woin wenns die steele sehen koan verkehr mehr mit ernara oidn...
Und es kommt vermehrt zu auffahrunfällen :roll:

:lol:

Des is mei schnuggale :bussal: :zweisam:

Is cho unglaublich um wie viel ma als frau herum kommen kann so langs ned in rudeln auftauchen :mrgreen:

Des Problem is, wenns in Rudeln auftauchn, will i gor neama um irgendwos herum kumman :oops: :mrgreen:

Des hat mit der verkehrsgefärdung zu tun! :lehrer:
De männer woin wenns die steele sehen koan verkehr mehr mit ernara oidn...

Is ma schon 1 - 2 x passiert, do host recht :haha:

Entzug oder Häfn?

:shock:
Wos dkts ihr olle vo mir ?! : shock: i lass mi ed dawischen :cool:
Najo.... wenn der richtige Mann dazu kommt...... uiiii :confused: :confused: :confused: :mrgreen:

*abwink* den gibts eh nit
:daumen: Du bist mir seitdem unheimlich symp....sümph...i mog di oafoch seitdem! :mrgreen:

Ey ficken? Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.

Im Liegen relativiert sich eh ois a bissl...:lalala:

ernsthaft drübernachdenk wieder rauchen anzufangen :hmm:

na Danke mir is scho schlecht!

Nir weil du hüpfend unter einem geschlossenen bahnschranken durchgehen kannst und no immer platz nach oben is.......... :undweg:

Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Nir weil du hüpfend unter einem geschlossenen bahnschranken durchgehen kannst und no immer platz nach oben is.......... :undweg:

Wos kann i dafür, wenns de immer so weit oben montiern? :schulterzuck: :mrgreen:

Jo schon. Des ghert doch so, dass i als Beifahrerin immer den Fahrer im ....... Blick hob :hmm:

So wia ses hoid ghört! :daumen: :mrgreen:

Zurück
Oben