- Reaktionen
- 20.244
- Checks
- 7
Einspruch de hom teilweise a guats bier so is netdas vl. ....owa deitsches Bier kau ma ned saufn![]()

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Einspruch de hom teilweise a guats bier so is netdas vl. ....owa deitsches Bier kau ma ned saufn![]()
heyyy...i hab heut frei!geh bitte Pandi...."mix" ma bitte an Radler, danke....so mit Shaker und so....
![]()
Einspruch de hom teilweise a guats bier so is net![]()
hot se eh ned geändert i vasteh di nach wie vorDanke Spotzl Bestenswoar a zeitl nirma do oda nur wenig, bist ma scho ogaungan i moa du net mir a wos lies net zwischen den zeilen
![]()
heyyy...i hab heut frei!
aber wennst scho amoi sooo liab bitte sagst dann misch i da oan zamm!
bittascheen
hot se eh ned geändert i vasteh di nach wie vor![]()
![]()
...i hätt nu kans kennenglernt
![]()
synonyme zu mixen anrühren, mischen, rühren, vermischen, verquirlen, verrühren, verschneiden, versetzen mit, zusammenschütten; (umgangssprachlich) vermanschen, verpanschen, zusammenbrauen....ned "mischen"....."mixen" bittschee
![]()
jawoiUnd du host im westen ois entwicklungshelfer goarweit![]()
*dingdingdingdingding*frisch vom kochen für meine bessere hälfte zurück
Ne runde Bier aus der kuchel mitbring für die Herren des hauses
Und natürlich vergess ich auch nicht mein Mädchen und die liebe tiasanna.....
bischenon the beach kann nie schaden *prost*
Mhh das ist ServiceUnd natürlich vergess ich auch nicht mein Mädchen und die liebe tiasanna.....
bischenon the beach kann nie schaden *prost*
spüst etz aufn lemur an und die liebe in einem? lamur?Jetzt homa an neichn Lamure![]()
deppadaJetzt homa an neichn Lamure![]()