- Reaktionen
- 8.658
- Checks
- 1
Also, des is doch koa Rüscherl… A Rüscherl is a Asbach mit Cola....Sicher gibts des heut a no amoi cola-rum bitte scheen.....oder hättest lieber an cuba-libre?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Also, des is doch koa Rüscherl… A Rüscherl is a Asbach mit Cola....Sicher gibts des heut a no amoi cola-rum bitte scheen.....oder hättest lieber an cuba-libre?
Wos....ASBACH mit cola?!Also, des is doch koa Rüscherl… A Rüscherl is a Asbach mit Cola....
da merkt man einfach, dass ich gute 10 Jahre älter bin wie du... zefix ^^Wos....ASBACH mit cola?!
Wo kommt des her? Hab i no nie ghört.
I kenn weiss süß, weiss sauer, a mischung, an gspritzten (rot oder weiss), an radler, an siaßn radler, an diesel, spezi, usw....aber a rüscherl kenn i nur als cola-rum
... i her überhaupt nix ... bin ziemli terrisch .... aber trotzdem ... an Wodka Lemon bittscheSchad das die betonung beim geschriebenem wort so schwer zu hören is ,gö
da merkt man einfach, dass ich gute 10 Jahre älter bin wie du... zefix ^^
Na, von den jungen kennt doch heut koana mehr a Rüscherl…
Des liegt sicher ned an den 10jahren schmusekatze des liegt eher am unterschied DE und AT obwohl ihr eh mehr zu uns gehörts als zu de deutschen
Wos host gsogt? *angestrengt lausch*... i her überhaupt nix ... bin ziemli terrisch .... aber trotzdem ... an Wodka Lemon bittsche
Hast du grad jung zu mir gsagt?Na, von den jungen kennt doch heut koana mehr a Rüscherl…
Und historisch gesehen hat Österreich moi zu Bayern ghört, und ned umkehrt
Deine Augn und dein Busn hob i jo scho gsehn ... oiso warum denn net im Bikini ?Wos host gsogt? *angestrengt lausch*
Wieso sogst i bin derrisch? Und warum willst an bikini anziehen?
Wurscht da hast amal an vodka wort hoit vagessn....mit zitronenscheibal
passt... aber mit dem lesen hab i jetzt wirklich zunehmend Schwierigkeiten... jetzt hab ich doch glatt "bumsen" statt "bumens" gelesenHast du grad jung zu mor gsagt?
Was magstn trinken *wimpernklimper*
I red ja ned von der hysterie...na halt ahjo historie!
Kulturdingens technisch und sprachverständigungsbumens....also weißt eh ihr seits mehr wie wir, als wie die
Alle klarheiten beseitigt?
Wos??? I will a seng!!!Deine Augn und dein Busn hob i jo scho gsehn ... oiso warum denn net im Bikini ?
I glaub, des derfn nur EinheimischeWos??? I will a seng!!!
I weiß ned warum du mit meine augen dein busen sehen willst wenn DU an bikini an hast....aber okay.why not...wia geht des?Deine Augn und dein Busn hob i jo scho gsehn ... oiso warum denn net im Bikini ?
Haha Des liegt an der erwartungshaltung sind ja im EFpasst... aber mit dem lesen hab i jetzt wirklich zunehmend Schwierigkeiten... jetzt hab ich doch glatt "bumsen" statt "bumens" gelesen
Und i mag immer noch a Rüscherl
Scho guad… und des Rüscherl, wird das jetzt im Bikini oder oben ohne serviert?I weiß ned warum du mit meine augen dein busen sehen willst wenn DU an bikini an hast....aber okay.why not...wia geht des?
Haha Des liegt an der erwartungshaltung sind ja im EF
Oups...asbach-cola sorryyyyy
Muss der unterbewusste wiederwille gwesen sein warum ichs verdrängt hab.
Wir sind hier in einem anständigen etablissch....etaplise...na ....etablischmau....verdammt...ettape des kann ned stimmen...etablisement?Wos??? I will a seng!!!
Jetzt vasteh i erst, warum de Taverne eigentli nur fürs "Weibsvolk" ghert, weu bei den Text muaß jeda Mau kapituliern ......I weiß ned warum du mit meine augen dein busen sehen willst wenn DU an bikini an hast....aber okay.why not...wia geht des?
Wieviel hast du schon getrunken?Wir sind hier in einem anständigen etablissch....etaplise...na ....etablischmau....verdammt...ettape des kann ned stimmen...etablisement?
A geh leck in an anständigen lokal!
Nau gehhhhhh....musst ned glei kapitulieren.Jetzt vasteh i erst, warum de Taverne eigentli nur fürs "Weibsvolk" ghert, weu bei den Text muaß jeda Mau kapituliern ......
wennst es eh waastWieviel hast du schon getrunken?
Und wie war das? lecken soll ich? ich dachte, anständiges lokal und so....
Oiso von mir aus kannst gern an bikini oben ohne anhaben wenn i servier!Scho guad… und des Rüscherl, wird das jetzt im Bikini oder oben ohne serviert?
o.k., an no ... auba daun muaß i geh ... hob no jemaund wos vasprochn ...Nau gehhhhhh....musst ned glei kapitulieren.
no an vodka?