Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Wieso?unvakennboa Dei Kota
da gehts um de Vichal - wann ma Speedy kennt, woass ma, dass so a varruckta Kotern nur @Mitglied #381987 ghörn koWieso?
I höt de @Mitglied #381987 eher als ruhig eingschätzt.. ned dass dauernd schnattert
wo kriagt ma a so a wuzikloanes Gwicht herWie gehts dem Junior?
Ohweh gute Besserung
Anhang anzeigen 10796322
Workout.. erledigt ️
Jetzt kurz in de sauna für mei Naserl
ho i grod gmerkt - dabei hätt i da so wos scheens vakafn woini würd jo moi sogn es geht niemand was an, was i grad mach.
owa i konn eich sogn wos i grod ned mach.... abheben bei privater nummer, z.b.
Oh, da war wer noch näher dran an mir als gedachtvon Hernals is das ja ned besonders weit und einen kleinen Umweg über den Wilhelminenberg hab ich auch noch gmacht
wennst es Kokoschka-Haus kennst, wosst sogoa genau, wo i worOh, da war wer noch näher dran an mir als gedacht
in Minimunduswo kriagt ma a so a wuzikloanes Gwicht her
überforder mi ned, i bin ja nur a zurgraste, die gefühlt in jedem Bezirk gewohnt hatwennst es Kokoschka-Haus kennst, wosst sogoa genau, wo i wor
oba da sand ja sogoa meine größer - oiso de Gwicht - und i moch des a nur alibitechnischin Minimundus
a zuagraste Vagabundin sehr vadächtigPuh,
überforder mi ned, i bin ja nur a zurgraste, die gefühlt in jedem Bezirk gewohnt hat
Vagabundin? Na jetzt schlogts 13zahnea zuagraste Vagabundin sehr vadächtig
ja da gibt es a paarPuh,
überforder mi ned, i bin ja nur a zurgraste, die gefühlt in jedem Bezirk gewohnt hat
Kleinsölk?Wart amal... das is da große Bruder von meinem Pirat... seine Familie san eh lauter Steirer
wer weiß was @Mitglied #434047 damit trainiertoba da sand ja sogoa meine größer - oiso de Gwicht - und i moch des a nur alibitechnisch
ois, wos ned in Wean aufd Wöd kumman is, is zunäxt amoi äußast vadächtig für an Weana am vadächtigstn sand so St.Pöltner wia @Mitglied #478451Vagabundin? Na jetzt schlogts 13zahne
I bin amoi vadächtig? Geh bitte, legts ma endlich 8ta an und sperrts mi weg.... warat a Urlaub vom Alltag....
se hebts mit de Händ und ned mit .... ach loss ma deswer weiß was @Mitglied #434047 damit trainiert