Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
am Heimweg vom ersten Arbeitstag bei einem neuen Arbeitgeber...
ich freu mich einfach schon auf die Arbeit, wenns richtig losgehtanscheinend sehr zufriedenstellend...
ui - klingt nach einem guten Einstandam Heimweg vom ersten Arbeitstag bei einem neuen Arbeitgeber...
Gestunken hat's Dort sicher auch genugBei der U3-Station Ottakring am Markt gibts einen Käsestand - hab ich heute a bissl zuschlagen müssen sehr empfehlenswert - hat auch sehr feine Oliven&Co
Duft nennt ma des, junge Dame und i hab grad a Mohnflesserl damit gfuttertGestunken hat's Dort sicher auch genug
Kennt @Mitglied #381987 kater...da gehts um de Vichal - wann ma Speedy kennt, woass ma, dass so a varruckta Kotern nur @Mitglied #381987 ghörn ko
wo kriagt ma a so a wuzikloanes Gwicht her
Des is 1 kg reicht jo.. i wü ned dwayne johnson wernoba da sand ja sogoa meine größer - oiso de Gwicht - und i moch des a nur alibitechnisch
Na direkt Graz. Streunerbaby war aKleinsölk?
wer weiß was @Mitglied #434047 damit trainiert
se hebts mit de Händ und ned mit .... ach loss ma des
Da Beste Käse stinkt am meistenDuft nennt ma des, junge Dame und i hab grad a Mohnflesserl damit gfuttert
Grad wollt ich's schreiben! Duft!Duft nennt ma des, junge Dame und i hab grad a Mohnflesserl damit gfuttert
Politesse?ich freu mich einfach schon auf die Arbeit, wenns richtig losgeht
Des haast du foigst ned wann wer sitz oder Platz zu dir sagt, oder??oba Hund bin i koana
hättest gernePolitesse?
Des kann ich auch...Meine kann die Schultasche vom Kind öffnen und die Jause fladern.
Wos wüst? I bin in Wean geborn und aufgwochsn a.... oiso, hammas jetz?ois, wos ned in Wean aufd Wöd kumman is, is zunäxt amoi äußast vadächtig für an Weana am vadächtigstn sand so St.Pöltner wia @Mitglied #478451
Do wa i ma ned sichaDes haast du foigst ned wann wer sitz oder Platz zu dir sagt, oder??
So wahr! Für mich ist 's der daDa Beste Käse stinkt am meisten
Und du wann ma scho dabei san??Do wa i ma ned sicha
Ich hab noch nie falsch geparkt.hättest gerne