W
Gast
(Gelöschter Account)
Fliesst schon beim Anschauen davonIs des a weicher??
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Fliesst schon beim Anschauen davonIs des a weicher??
ein bissl Hintergrundwissen hab ich ja ... it's all about details ...Viel Glück, bin seit Monaten dran und noch nicht weiter - zum Glück werd ich im 10 Jahren pensioniert
Des haast du foigst ned wann wer sitz oder Platz zu dir sagt, oder??
Ich auchFliesst schon beim Anschauen davon
Hecheln kann er auch wenn er Schweinsbraten sieht...aber mit dem Schwanz wedeln kann er trotzdemach lassen wir das
geh - kommts afoch auf Wean und i vasuchs wieder zu am Gulaschgelage bei mir zum übarrednHmm
I schweig jetz amoi zu details
Moi, dankschen
De meistm weana doherin san des übrigens auch
Moch ma ned so an gusta
I bin im oktober tatsächlich in wien. Aber ned alleingeh - kommts afoch auf Wean und i vasuchs wieder zu am Gulaschgelage bei mir zum übarredn
wann seids denn da - so um den 28.10. zufällig - da gabats a GelageI bin im oktober tatsächlich in wien. Aber ned allein
Meine stehen schon seit Freitag und hab mich schon weggeparkt... keine Ahnung, was da wieder gemacht wird auf der Dauerbaustelle WienDie Schilder wurden immer erst aufgestellt, nachdem das Auto schon dort stand
Das vielleicht, aber mir geht es gut damit....ui - da ho wida jemand wenig schlof ghobt und i hätt a aufstelln soin
Ja tatsächlich. Sind am 25. Im Gasometer und dann noch a paar tage sightseeing.wann seids denn da - so um den 28.10. zufällig - da gabats a Gelage
kaufts hoid Mohnlutschker - zack, bleiben im HotelJa tatsächlich. Sind am 25. Im Gasometer und dann noch a paar tage sightseeing.
Wir haben aber de kurzen mit
Halsweh und du wartest auf dei medizin?
des brauch i ned - bin jo a colle DrecksauMeine stehen schon seit Freitag und hab mich schon weggeparkt... keine Ahnung, was da wieder gemacht wird auf der Dauerbaustelle Wien
Das vielleicht, aber mir geht es gut damit....
Des Schüddl bau liaba a in dei Signatur ei, so wias i gmocht hob
So wär ma des wurscht owa mit 10 u. 11 stellens scho ziemlich viele fragen. Wer is des? Woher kennts ihr de?kaufts hoid Mohnlutschker - zack, bleiben im Hotel
oba waratn vo mir aus genauso herzlich willkommen, de Zwergal - vasteh
i oba voi, wann Euch des zu vü wird
i bin da Immobilienhändler und ihr woids auf Wean ziahnSo wär ma des wurscht owa mit 10 u. 11 stellens scho ziemlich viele fragen. Wer is des? Woher kennts ihr de?
Das muss ned sein
schade ...So wär ma des wurscht owa mit 10 u. 11 stellens scho ziemlich viele fragen. Wer is des? Woher kennts ihr de?
Das muss ned sein
Da griangs an herzpotschni bin da Immobilienhändler und ihr woids auf Wean ziahn
Ich möcht gern zum christkindlmarkt wieder nach wien. Dann sollt ma se was ausmachnschade ...
Colle oder coole? Eh wurscht, Hauptsoch, a Drecksaudes brauch i ned - bin jo a colle Drecksau
Hauptsach dreckigColle oder coole? Eh wurscht, Hauptsoch, a Drecksau