- Reaktionen
- 25.678
- Checks
- 19
Gastritis?!?Krampft. Scheissdeppada magen.

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Gastritis?!?Krampft. Scheissdeppada magen.
Nau, hoffentlich ist es nix ernsteres.![]()
I tipp auf des was mei tochter ghobt hat, am we... die hatte bauchweh den ganzen tag, kein hunger, irgendwann hats dann 2x gspiebn und dann wars erledigtGastritis?!?![]()
na geh - tuat ma sehr leidJo genau. Krampft. Scheissdeppada magen. Drum hob i a kan hunger.
Heid häts breslfetzn gebn![]()
I werds überleben.na geh - tuat ma sehr leidned nur wegn eam breslfetzn
wünsch da, dass des schnell besser wirdwennst an Salbeitee hast, trinkst an - a wanns da ned schmeckt
![]()
wos is murgn? oö-Stammi?I werds überleben.
Morgen fürn stammi wirds woi passn![]()
I weiß da a gute MedizinIch krieg halsweh![]()
Si siwos is murgn? oö-Stammi?
nur vom Mitlesn?Ich krieg halsweh![]()
… mich einmal noch dem Ganzen aussetzen und dann versuchen die Gedanken wieder auf mein Privatleben zu richten
Wart, ich geh ma zu mein MrI weiß da a gute Medizin
De hüft![]()
Du gfallst, wiast bist und wennst ohneman wüst, muasst afoch weniger futtern leiderSi si
Dann passt ma wenigstens des outfit. Nach so ana rosskur mit nix essen, geht mir gach amoi a kilo ab
Morgen ist Dienst und Probetag.wos is murgn? oö-Stammi?
i ho glaubt, Du hast scho lang a Hackn?Morgen ist Dienst und Probetag.![]()
Es hüft. @Mitglied #505356 hatte a freudeWart, ich geh ma zu mein Mr![]()
-1kg verbuch i eh schonDu gfallst, wiast bist und wennst ohneman wüst, muasst afoch weniger futtern leiderso wia i
![]()
Jo eh, trotzdem damma imma wieda probier'n. So gaunz ohne geht's fost nia.i ho glaubt, Du hast scho lang a Hackn?
![]()
Aba danke für die Blumen.Du gfallst, wiast bist und wennst ohneman wüst, muasst afoch weniger futtern leiderso wia i
![]()
super gut heast - zu schnell darfs eh nicht gehen und auch mit Deine Minigwicht, wird des wos bringan-1kg verbuch i eh schon
Bin voll im Plan. Nur wird glaub i heut das Training nix![]()