- Reaktionen
- 48.827
- Checks
- 9
Guten Morgen
![Lächelndes Gesicht mit lachenden Augen :blush: 😊](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/7.0/png/unicode/64/1f60a.png)
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Hab grad a 890er fahren gsegn, genau wias mei Lucy war...![]()
Des war mir bei dir scho kloaZusammen essen kenn i...
A bissl hilft's...
Vor a paar Jahre warrat ma vielleicht nu mehr eigfoin...Des war mir bei dir scho kloa
Bissl mehr Einfallsreichtum hätt ich schon erwartet![]()
Sitz eh scho im bür, solange ma jammert is alles gutJammer ned rum da, heast
Komm lieber in die Gänge![]()
Ahh, tust auch nur noch essnVor a paar Jahre warrat ma vielleicht nu mehr eigfoin...![]()
War ma bei meine Leibgerichte a scho imma liawa wia schnaxeln...Ahh, tust auch nur noch essn![]()
War ma bei meine Leibgerichte a scho imma liawa wia schnaxeln...![]()
Jetzt liagst obaWar ma bei meine Leibgerichte a scho imma liawa wia schnaxeln...![]()
Zum Schnaxeln is ma a schneller kumma ois zu an Zwiebelrostbraten oder an Steak...
Bei meina Ehr...Jetzt liagst oba![]()
Zumindest früher ... als alles noch besser warZum Schnaxeln is ma a schneller kumma ois zu an Zwiebelrostbraten oder an Steak...![]()
Iwie tua i mi mit dem Gedanken schwerBei meina Ehr...![]()
Wie da Schelm denkt so Issa hoit ...Iwie tua i mi bei dem Gedanken schwer![]()
Schnelle Verfügbarkeit ergibt die Priorisierung?Zum Schnaxeln is ma a schneller kumma ois zu an Zwiebelrostbraten oder an Steak...![]()
Bei mir is sowieso scho oiss wurscht ..Schnelle Verfügbarkeit ergibt die Priorisierung?
Des wird ja immer schlimmer....![]()